۷ پاسخ

قند ناشتا من ۱۰۲ بود رفتم دکتر رژیم داد فایده نداشت بعد متفورمین داد بازم فایده نداشت انسولین داد الان هم مراعات میکنم هم متفورمین دارم هم ۶ واحد شب انسولین و تقریبا همه چی میخوردم در حد کم

فقط بخاطر استرسه

تا استرس داشته باشی قندت بالا میرع

نمیدونم میخواید پیش یه دکتر دیگه هم برید
ببینید نونتون حتما نون سنگگ سبوس دار باشه لواش و تافتون میبره بالا قندو
سعی کنید خوراک لوبیا چیتی بخورید کدو کنار هر غذا بخورید کنار مرغ و گوشت مثل هویج آب‌پز کن بخور برنج رو هم اگر میتونید برنج قهوه ای بگیر

من خودم هم خوردم مشکل نداره

دکترتون متفورمین دادند بهتون

میوه نون برنج اینا همش قند داره گلم

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری