۸ پاسخ

از ۸ شب تا ۱۲ ظهر فردا چیزی نمیخوری
صبحانه تخم خالی بخور
نهار برنج و یه نوع خورشت برنجت باید متناسب با وزنت باشه اگر ۷۰ کیلویی ۷ قاشق اگر ۹۰ کیلویی ۹ قاشق
برنجتم کته بدون روغن باشه خورشتم دو تا سه قاشق مجازی
شامتم سبک باشه یا با دو کف دست نون مثل سوپ با دو کف دست لواش پنیر با دو کف دست بربری
یا سیب زمینی باشه
مثلا یه سیب زمینی یه تخم مرغ هردو ابپز با یه خیار شور یکم ابلیمو بزن و ماست کم چرب میشه سالادطور



یکی نیست بگه برو اینو خودت رعایت کن 🤣🤣🤣
بهت قول میدم در عفته بالای ۱ کیلو کم میکنی
من ۱۲ کیلو کم کردم
الان تو مسافرتم و از شدت پرخوری تهوع گرفتم ده دقیقه راه رفتم الانم نشستم مثل شتر ادامس میجوم
فقط منتظرم برگردم خونه تا رژیمو از سر بگیرم

فست باشی نباید ورزش کنی

من که تو گهواره خیلی دیدم همشون یه بشقاب کامل برنج با نصف سینه مرغ کبابی با یه عالمه کاهو کورجه میخورن من که رژیم اضاف وزن گرفتم اینقد نمیتونم بخورم😂😂😂
شاید اونا کالریش کمه

فست ساعتای مختلف داره...معمولا ۱۶،۸ میگیرن
یعنی ۱۶ ساعت از ۸شب تا۱۲ ظهر فرداش نباید چیزی بخوری بجز اب و قهوه و چای بدون قند و شکر
۸ ساعت بعدی مجازی اما با رعایت
باز قند حذفه
سه وعده غذا داری یکی اولین وعده یکی ناهار یکیم شام
هرچی پروتئینی باشه بهتره

فک کنم باید ۱۶ ساعت فست باشی

کاری به فست ندارم
فقط بگو نی نی یک سالت هست اینطور به گوشی نگاه میکنههههه؟؟؟
وای خدای مننننن

سوال منم هست

سوال منم هستتت🤔

سوال های مرتبط