۹ پاسخ

سوره والعصرم دستتو بزار رو دلت برای نی نی بخون تا صبور باشه

سلام عزیزم برنامه فرزند نیکو رو نصب کن دقیق بهته میگه چه ماه هایی چه سوره هایی بخونی و چه چیزهایی توصیه شده بخوری
مثلا ماه دوم پنجشنبه ها و جمعه ها سوره ملک بخون
سوره انبیا برای صالح شدن فرزنده و سوره محمد برای خوش اخلاق شدن
سوره یوسف ۴۰ روز ب سیب بخون بخور برای زیبایی کوچولوت
سوره یس ۴۰ شب ب انار بخون
بازم هست ک اگر برنامه رو نصب کنی خیلی راحت و خوبه

۸ هفته برو سونو قلب جنین و بعدم ازمایش های بدو بارداری،
دمنوش اصلا نخور ،جیگر اصلا نخور ،ویتامین A اصلا نخور ،خورشت کرفس نخوری بهتره ولی هویج بخور فیبر داره خوبه ،از الان رژیم غذاییت رو رعایت کن ،نمک جوری بریز که بقیه به غذا نمک اضافه کنن ولی تو نکن ،قرص یدوفولیک بخور که ید بچه از اون راه تامین بشه ،ویتامین d اگه پایین هست شروع کن حتما ،
هر روز ۱۳-۱۴ تا بادام درختی بخور ،روزی ۳ تا خرما بخور ،برگ زرد الو و انجیر بخور که یبوست نگیری ،نون و برنج و کم کن که دیابت نگیری ،قند های مصنوعی ،مثل شیرینی ،شکلات،قند ،شکر ،کیک ،اینارو خیییییلی کم کن همچنین مربا ،اینا همش باعث دیابت بارداری میشه و هیچ منفعتی برای بچه نداره فقط خودتو چاق میکنه .
به جاش ماست پروتئینی ،شیر ،مرغ ،ماهی ،کلم بروکلی،تخم مرغ ،میوه ،سبزیجات ،حبوبات، مثل عدس لوبیا ،نخود
اینا و بخور که بچه وزن بگیره و استخوان بندیش خوب بشه و روزی ۱ مشت هم آجیل بخور ،انشالله بچه ی سالم و خوشگل و باهوش به دنیا بیاری .
از هفته ی ۱۸ بارداری هم دیگه ورزش هارو شروع کن که امید به خدا زایمان راحتی داشته باشی

مبارک باشه عزیزم
روزی 14عدد بادام
7عدد انجیر شبانگاه
3عدد خرما
21عددمویزبهتره بدون هسته بخوری که معده رو اذیت نکنه
زیتون هم خداوند در قرآن ذکر کرده
سیب و بادم برای تشکیل قلب خیلی خوبه سعی کن هر روز استفاده کنی
سوره حجرات برای حفظ شدن از سقط
به نیت سلامتی امام زمان عج و نی نی کوچولو و خودت هر روز هر چقدر در توانت هست بصورت مکرر صدقه بده هر مباغی که تعیین میکنی سعی کن تقسیم‌ کنی صبح و ظهر شب صدقه بدی مثلا روزی 6 هزار تومان که سهم صبح میشه 2 هزارتومان به ابن شکل صدقه مکرر در روز میشه،
قرآن خوندن و زیارت عاشورا و نماز اول وقت
و از همه مهمتر اینکه به هر چی فکر کنی هر نیت خوب و بدی در شما باشه روی کوچولوی ناز شما اثر میزاره هر چقدر الان تلاش کنی که رذائل اخلاقی رو دور کنی فرزند نورانی تری نصیبتون میشه و دوران نوجوانی و جوانی راحت تری با فرندت ان شاء الله سپری میکنی البته که بعد از زایمان هم تربیت نقش داره همانطور که هنگام انعقاد نطفه و حالا که در حال بارداری هستید اثر داره
امیدوارم خداوند مسیر رو براتون هموار کنه

چجوری فهمیدی بارداری ک رفتی دکتر

کتاب ریحانه بهشتی رو تهیه کن بخون راجب هرهفتت توضیح میده
سعی کن گرمی جات زیاد نخوری
چیزایی که ویتامین آ دارن زیاد مصرف نکنی.

جیگر نخور - غذای دریایی ترجیحا نخور - سعی کن رابطه نداشته باشی - پله بالا پایین نکن - چیز سنگین بلند نکن - من شنیدم سوره یوسف هم بچه رو زیبا میکنه

مبارکت باشه عزیزم😍 حتما هرروز خرما-انجیر-بادام درختی بخور .آب هویچ- آب کرفس-جگر-شربت یا دمکرده زعفرون-زیره-رازیانه و کلا دمنوشها به جز دمنوش به و سیب نخور-سعی کن سه ماهه اول استراحتت بیشتر باشه و کارای سنگین انجام ندی -سوره حجرات برای حفظ جنین از سقط و سوره عصر برای صبورشدن فرزند جتما بخون.ان شاالله به سلامتی بغلش بگیری❤️

هرچی دوست داری بخور گلم ولی زیاده روی نکن مواظب خودتم باش هروز هم میخای یصفحه قران بخونی هم چه خوب عزیزم

سوال های مرتبط