شبا چیا می‌خورید تا سیر نگه تون میدارع

۵ پاسخ

من که شام میخورم بعد میخابم تا این روز دیگه ساعت ۱۱

منکه همش احساس خفگی و پری میکنم

همه چی و همچنان ضعف🤣🤣

گوشت و پروتیین زباد وگرنه همش گشنمه

بیسکوئیت😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان ♥️♥️♥️ مامان ♥️♥️♥️ ۷ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی