۶ پاسخ

چه خوب
من تو یه ماه ۸ کیلو کم کردم منم ذوق زده ام
ان شاءالله تا آخر برج ۶ به وژن که دوست دارم زودی برسم

خوش بحالتون من خیلی دلم میخواد ماهاست میخوام رژیم بگیرم ولی انگیزشو ندارم بعدش میگم که چی بشه پشتکار انگیزه اراده ۰😩

چه رژیمی گرفتین؟

آفرین عزیزم به پشتکارت چی کارکردی به منم بگو

میشه به منم راهنمایی کنین چطوری رژیم گرفتین 🥲🥺

افرین چقدر خوب کم کردی چه رژیمی گرفتی؟

سوال های مرتبط

مامان آریا🤍 مامان آریا🤍 ۱ سالگی
سلاااام شب قشنگتون بخیر مامان گلیا✨ کیا رژیم فستن؟! امروز روز دهم رژیمم بود، تا الان ۲ کیلو کم کردم، ولی شلوارام تو پام خیلی ازادتر شدن🥲 فکر کنم سایزم کم کردم
کنارش سالم خوری رو پیش گرفتم، قند و شیرینی و فست فود ممنوع و... دیگه بقیشم خودتون بلدین
حجم غذامم کمتر کردم، به امید اینکه ایندفعه دیگه تا وزن دلخواه با انگیزه ادامه بدم😮‍💨
امروز برعکس روزای قبل خیلی کسل و بی حوصله بودم انگار یه ماشین از روم رد شده🥴 آریا هم که بازیش گرفته و نمبخوابه
اها راستی اینم بگم واسه کسایی که میخوان
فست بگیرن، من قبلش ازمایش دادم و نسبت ب ازمایشم فقط منتال انرژی روزایی که حال ندارم میخورم، هفته ای یدونه امگا۳، و هرروز مولتی کلاژن✨ ویتامین دی و اهنم کم نبود، اما به پیشنهاد دکتر
سه ماه اول یه قرص اهن معمولی دوز پایین میخورم که
ریزش مو نگیزم🫠
قبلا با فست از ۸۷ شدم ۷۸ توی سه ماه
الان میخوام از ۷۸ برسم به حدود ۶۰ 🫠
شمام اگه رژیمید یا قصدشو دارید برام بنویسین چیکارا میکنین🤍