وقتی معنی اسمش رو دیدم انقد برام خاص بود که اسم دخترم گرفتم اگرین.البته عاشق اسم های کردی هستم.
مامان آگرین
🩷🧜🏻♀️
من و همسرم وقتی فهمیدیم بچمون دختره تصمیم گرفتیم اسم دخترمون کردی باشه چون من عاشق اسم های کردی هستم و اسم دخترمون شد آگرین به معنی بسیار شجاع و پرکار و آتشین❤️
نظر کاربران درباره اسم آگرین