همسرم اسم نیکا رو خیلی دوست داشت ولی من میگفتم یکم اسمش قدیمیه، آنیکا رو بهش پیشنهاد دادم، قبول کرد.. صبر کردم به دنیا بیاد ببینمش و با اون اسم صداش کنم ببینم بهش میاد، دیدم آره خوبه...اینجوری شد که اسم گل دخترمون رو سه روز بعد از به دنیا اومدنش گزاشتیم آنیکا...
مامان آنیکا کوچولو
سلام نظرتون راجب اسم آنیکا چیه شوهرم میگه بزاریم آنیکا خسته شدم بسکه گشتم دنبال اسم ممنون میشم کمکم کنید
مامان جوجو
اسم دخترم آنیکا هست خیلی دوسش دارم به فامیلیش خیلی میاد
بین آرنیکا و آنیکا خب آنیکا مخخففش هم قشنگه😍
مامان آنیکا
سلام من میخواستم بزارم ارنیکا پدر دخترم گفت انیکا قشنگتره از چندنفرهم پرسیدیم گفتن انیکا قشنگتره گذاشتیم ماهم 😍
نظر کاربران درباره اسم آنیکا