بی نهایت از اسم دلهان خوشم اومد آرزوم بود بچم دختر بشه بزارمش
الآن مشخص شد دختره رفتم ثبت احوال پرسیدم گفتن معتبر نیست واقا ناراحت شدم
خاستم با پسرم آیهان ست بشن
بیشتر از همه چون دل داشت دوسش داشتم
مامان دلهان
واقعا برای کشوری که توش زندگی میکنم متاسفم
.. 9ماه بچمو تو شکمم به اسم دلهان صدا کردم حالا ثبت احوال اسمشو قبول نمیکنه... عوض کردم گذاشتم دلماه
مامان دلماه و دلانا
من دوقلو دارم اسم هاشونو دلهان و دلانا گذاشتم❤️
هم بنظرم خیلی جذاب و باکلاسن هم اینکه با حروف ابجد و ارتعاش اسم مطابق اسم خودم خیلی خوب دراومدن.
مامان دلماه و دلانا
سلام یه سوال داشتم اسم دلخان رو ثبت احوال قبول میکنه یا نه
نظر کاربران درباره اسم دلهان