اسم دخترم گذاشتیم دلژین ومعنیش خیلی خاصه 😍
قربونت بشم دخترنازم تو امید زندگی مامان بابای
مامان دلژین
اسم دختر مو گذاشتم دلژین چون امید و قلب زندگیمه اومده که به زندگیم عشق بده این اسمو گذاشتم چون خیلی خاص بود و معنیشم فوقالعاده بود
مامان دلژین
بابای دخترم کرد بود و عاشق اسم کردی پرمفهوم بود ما بعد ۱۰سال بچه دار شدیم البته به خواسته خودمون و خدا ثمره زندگیمون یه دختر بهم داده البته هنوز به دنیا نیومده باباش اسم گذاشت دلژین و من چون عاشق همسرمم به خواستش احترام گذاشتن چون اسم دخترمون قشنگ با زندگی پرعشق ما مفهوم و معنی پیدا میکنه🧿
گیلاس کوچولومون اسمش گذاشتیم دلژین انشاله به امیدخدا سلامت بدنیا بیاد🍒🧿👶🏻❤️
نظر کاربران درباره اسم دلژین