چون همسرم کرد هستن به اسم های کردی خیلی علاقه مند شدم
و به محض اینکه این اسمو شنیدم به همسرم گقتم و اون هم قبول کرد
الان هفته ۲۹ بارداریم هست به محض اینکه بهش گفتم باردارم گفت همون سوژین انتخاب می کنیم
و بدون چون چرا به همه اعلام کردیم که قرار شده اسمشو چی بزاریم 😍😍😍
مامان وانیل
خیلی دنبال یه اسم مناسب گشتم و با معنی تنها اسمی که به دلم نشست سوژین بود که واقعا هرزمان صداش میکنم دلم روشن میشه واقعا نور زندگیمونه دختر گلم 😍
نظر کاربران درباره اسم سوژین