من انتخاب اسم پسر خیلی تو نظرم بود شوهرم خیلی حضرت فاطمه زهرا رو دوست داره اعتقاد خاصی بهش داره وقتی گفت اگر دختر شد بزار اینو بزاریم اصلا هیچ اسم دختری تو ذهنم نمیومد و دختر شد اینو که گذاشتیم هر موقع باهاش حرف میزدم تو دلم بود قشنگ حس میکردم داره به حرفام گوش میده و دعا هامو براورده میکنه این شد که بیمه خانم فاطمه زهرا شد و الان خیلی ناز زیباست عشق مامان 🥰🤗😘💗
مامان فاطمه زهرا
اسم دختر منم فاطمه زهراست
چند سال قبل از ازدواجم خواب دیده بودم خدا یه دختر بهم داده اسمش فاطمه زهراست وقتی ازدواج کردیم به همسرم گفتم این اسم رو خواب دیدم ایشون هم قبول کردن و گفتن به دلم نشست و دیگه هیچ اسم دیگه ای به دلشون نمیشست🥹
اسم حضرت فاطمه زهرا بهترین اسم در جهانه و خداروشکر میکنم ما رو لایق دونست این اسم زیبا و بامسما رو برای دختر گلم بذاریم
انشاالله الگوی زندگیش هم حضرت فاطمه الزهرا باشن🤲
مامان فاطمه زهرا😇☘️
من ای وی اف کردم بعد دوقلو شد در هفته ی ۱۴ بارداری یک قل ایست قلبی کردواز بین رفت بودکه دکتر سونو کرد گفت اون یکی قل هم جابجایی عروق بزرگ داره واینکه هیج فایده ای نداره بدنیا بیاد بعد من گریه کردم وجاهای دیگه ای هم رفتیم اوناهم همینو گفتن بعدماردرم سفره ی نذری گذاشت برای دعا کردن همه ی همسایه ها اومده بودن اونا گفتن اگه معجزه شد ورفتیم دوباره دکتر گفت همچی خوبه ومشکل نیست واشتباه شده باشه اسم دخترتون بزار فاطمه زهرا منم گذاشتم ومعجزه ی حضرت فاطمه زهرا منم دخترمو بیمه ی خودش کردم
مامان دخملی مامان😍
قشنگ ترین اسم دختره،
منم اسم دخترمو فاطمه زهرا گذاشتم
مامان فاطمه حلما
بعد دوتا سقط شد تنها امیدمون ک با این اسم بیمه کردیمش💞😍
مامان مهوا💞
من همسرم خواب دیده بود اسم دخترم فاطمه زهرا همون اسم هم روش گذاشتیم
مامی فاطمه زهرا
یه دخترهشت ماهه داشتم به نام ثمرکه پرکشیدورفت پیش خدانذرکردم اگه خدادوباره بهم دختربده بااسم فاطمه زهرابیمه اش میکنم
مامان سیندرلا
سلام منم میخام اسم دخترم بزارم ولی میترسم ثبت احوال قبول نکن
نظر کاربران درباره اسم فاطمه زهرا