اسم مهرسانا رو ک انتخاب کردم دو سه روز بعدش ی آقایی دخترش رو صدا زد گفت مهرساناجان اونقدر ذوق کردم ب این اسم . و چند جا دیگه هم اسمش رو ناخداگاه شنیدم و دلم قرص شد ک بهترین اسم هستش و الان واقعا مهربان و مانند خورشید زیبا و درخشان و ب زندگیمون نور داده. امیدوارم همیشه سالم باشه دخترم و همه ی بچه های دنیا❤️
مامان مهرسانا
زیبا ترین اسمی که تو نظر من بود مهرسانا نمیدونم چرا ولی حش کردم این اسم اسمیه ک دنبالشم وقتی صداش میزنم دلم براش میره واقعا زیبا درخشنده مثل خورشیده 🥺💋🧿
مامان مهرسانا
اسم مهرسانا خیلی خوش آوا هم معنی قشنگی داره تو دوران نامزدی انتخابش کردم اگه خدا خواست بهم دختر داد مثل اسم اش هم مهربان مثل خورشید طلاییه
مامان مهرسانا❤آیسانا
وقتی پسرم و باردار بودم اسمشو مهرسام انتخاب کردم و از همون زمان تصمیم گرفتم اگه خدا بهم دختر هم داد اسمشو مهرسانا بذارم 🥰🥰🥰 خداروشکر از انتخابم راضی ام پسرم ۶ ساله و دخترم ۷ ماهه🥰
مامان مهرسانا
بعد از کلی جستجو بالاخره اسم دختر نازمو مهرسانا گذاشتم اسم پسرم رادمهره و خودم مهسا به اسم دوتامون هممیاد خلاصه که از انتخابمون راضی هستیم😍🥰😘
مامان مهرسانا
منم اسم دخترمو مهرسانا گذاشتم هم زیبا هم خوش آوا به خاطر اینکه ریشه فارسیداشت وهم به خاطر معنيش انتخاب کردم خیلی راضی هستم
مامان مهرسانا جون
معنای زیبا و دل انگیزی داشت...و ریشه فارسی.....اسم پسرم هم مهدیار بود...در کنار هم خیلی زیبا میشد...انتخاب کردم و خدارو شکر میکنم بابت انتخابم.....🥰♥️
نظر کاربران درباره اسم مهرسانا