سلام ب همگی اسم هایلین خوبه یا کایلین کدوم جدید تره و باکلاس و دخترونه تر
اسم خودمم هلیا هست
مامان 🐥🐥🐥🪿
من دوست داشتم این اسمو. از قبل بارداری اسم دختر و پسر انتخاب کردم. .هایلین اسم دختر بوده . ولی معنا برام مهمه. از هرمنبعی که سرچ کردم اشتباه دراومد فرشته بهشتی و درخشان میگن ولی میگن دقیق نیس. از اسم hekdn اینا که معنا نور میده نشتق شده درواقع اسم مدرن خود ساخته اس نوشته حتی به انگلیسی که میزنم معنیشو. یه مدل نوشتنش که hilin هست اسم شهری در چینه، haylin هم میگن نرغزار، دریای بی کران نمیدونم والا. اسمی که خودساخته و معنی مشخص و ثابت نداره. برای همین پشیمون شدم . اگر کسی منبع موثق داره ممنون میشم لینگش رو بذاره.
مامان Mahva
منم چندتا اسم انتخاب کردم.بعد ۴تاشو مد نظر قرار دادم.تو هفته ۳۴ به دخترم ک تو شکمم بود منو پدرش گفتیم کدوم اسم رو دوست داری.هر دفعه سر هایلین لگد زد 😍😍دوباره فرداش پرسیدم بازم سر هایلین لگد زد .اینجوری خودش اسم خودشو انتخاب کرد😁🥰😘😍
مامان هایلین🩷
اسم هایلین رو بر وزن اسم همسرم انتخاب کردم
و خیلی معنیشو دوست دارم
فرشته ی من
مامان نی نی قشنگم
از ماه چهارم منو باباش هرروز کلی اسم انتخاب میکردیم فرداییش نظرمون عوض میشد.یه شب دخترم اومد تو خوابم انگار ۲،۳ساله بود.داشت بازی میکرد من رفتم صداش کردم (یادم نمیاد چه اسمی صداش کردم)بعد خودش اومد نزدیکمو گفت مامان اسم من هایلینه.چرا اشتباه میگی مامانی.
من تا قبل این خواب،اصلا این اسم به گوشم نخورده بود .ازخواب بلند شدم رفتم کروم سرچ کردم ببینم همچین اسمی وجود داره یا نه.که دیدم چه معنی قشنگی داره . صورت دختر من، واقعا مثل فرشته های بهشتی زیباست .صدبار برگردم عقب،باز همین اسم رو انتخاب میکنم
مامان هایلین خانوم
اسم دختر اولم ماهلین گذاشتم وقتی به فامیلا گفتم اسم این هم میخوام بزارم هایلین گفت وای چقدر شبیه هم اصلا قشنگ نیست منم گفتم مهم خودمم که خیلی دوست دارم این اسم رو برام حرف بقیه مهم نیست
مامان ماهلین. هایلین
من قرار بود ایم دخترمو بزارم پناه .اما درست فردای زایمانم پشیمون شدم و هایلین و انتخاب کردم و الانم خیلی راضیم و دوسش دارم ..و اگ روزی پسردار شدم اسمشو میزارم هامین چون هایلین و هامین هم بهم میان و هم اینکه خودم عاشقشم
مامان هایلین
من از. روی معنی فرشته بهشتی و آوا ی قشنگش انتخاب کردم
ولی با اینکه بین المللی هست تلفظش برای همه سخته... هم خارج از کشور هم داخل
و معنی فرشته بهشتی هم میگن اشتباهه.... نمیدونم کجا درستش و باید پیدا کردم....
مامان هایلین
بعد از کلی مشقت ک چی بزارم اسم دخترمو هایلین و انتخاب کردم ولی راضی امممم
مامان Hesam*Haylin
از لحظه ای ک فهمیدم باردارم گفتم اگ دختر شد میزارم هایلین ،الانم اسمشو گزاشتم هایلین و بسیار هم خوشحالم از انتخاب اسم ،اسم دختر اولم هم هلیا هستش اونم خودم انتخاب کردم و راضیم
مامان هایلین
خودم اسمشونو انتخاب کردم خیلی هم از انتخابام راضیم هم اسمشون قشنگه هم معنیشون
نظر کاربران درباره اسم هایلین