من اسم دخترمو آبان گذاشتم .بخاطر اینکه هم لفظشو دوس دارم و اینکه از مد نمیفته اسم خاصیه .و دخترم ۱۰ آبان بدنیا اومد که هم تو ماه آبان بدنیا اومد و هم اینکه قدیم به روز دهم گفتن آبان
مامان جوجه
خدا انشاالله به من بچه بده،خیلی دوست دارم اسمشو بذارم ابان
prisa
منم خیلی اسم آبان رو دوستدارم برای دخترم بزارم ولی همسرم موافق نیستش
مامان نیکا
اگر که آبان ماه دخترم بدنیا بیاد قطعا اسمش میزارم آبان
مامان ماهور
من همیشه آرزوم بود یه دختر داشته باشم به اسم ایران با وجود اینکه هنوز تا مشخص شدن جنسیت خیلی مونده ولی با قاطعیت میگفتم اگه دختر باشه ایران اگه پسر باشه امید، تاریخ زایمانم ۴آبان گفتن و تولد همسرمم یک آبانه.
از یه طرف باخودم فکر میکنم حیفه توی آبان دنیا بیاد و اسمش آبان نباشه و خب از اسم آبان خیلی خوشم میاد.
از اون طرف باخودم فکر میکنم غرور چندین سالم میشکنه من نه تنها از دوران مجردی بلکه از کودکی ارزوم بود یه ایران خانم داشته باشم🥲
میخوام بدونم اگه شما جای من بودین حرف دلتونو گوش میدادین یا صرف اینکه میگن تو فلان مناسبت دنیا بیاد اسمشو با خودش میاره عمل میکردین؟
مامان ایران خانوم✨️
آبان اسم دختر هم هست
مامان آوین و آریان
وقتی هنوز ازدواج نکرده بودم اسم آبان رو برای پسرم انتخاب کرده بودم.وقتی باردار شدم و جنسیت مشخص شد به همسرم گفتم شاید اسم قشنگتری باشه که بپسندیم ولی همسرم گفت آبان قشنگترینه برای پسرمون.آبان جدا از اینکه ماه تولد من و همسرم هست معنیش فرشته ی نگهبان آبه.و سال ۹۸ که به دنیا اومد پر از بارون بود و ما این رو به فال نیک گرفتیم.
نظر کاربران درباره اسم آبان