سلام من ۱۱ سال پیش تصمیم گرفتم اسم دخترم بزارم آریاناز و آن زمان همه همه همه با من مخالف بودند به دلایل مختلف
اما من گذاشتم و صداش زدم آریانازخاتون جان مادر دختر خوبم و همه به زیبای صداش زدند و ۱۱ سال هر بار که صداش میکنم از ته دل به اسمش افتخار میکنم و دوستش دارم و دوستش داره و همه میگند عجب اسم زیبایی
الان برای دختر دوم واقعا نمیدانم چی بزارم که مثل آریاناز ازش لذت ببرم
نظر کاربران درباره اسم آریاناز