اسم دخترم ال آی باباش انتخاب کرده نمیدونم ب اسم دختر بزرگم نمیخوره
میخوام عوض کنم دو دلم🥹
مامان اهورا
بهترین اسمی که انتخاب کردم همین اسم بود و از انتخابم راضیم
مامان الآی
اسم دختر من ال آی هستش و من از این موضوع بسیار خوشحالم 😘😘
مامان ائیل آی
سلام ما قرار بود اسم دخترمون رو بزاریم ابریشم و کلا 9ماه بارداری اسمش ابریشم بود روزی که بدنیا اومد نمیدونم چرا نظرم عوض شد چون خیلی شبیه باش بود منم گفتم اسمش به اسم من نزدیک باشه،🙈🤭اسم خودم الهام هست که بهم میگن الی حالت دخترم هم اسمش الای هست
نظر کاربران درباره اسم الای