از وقتی یادم میاد عاشق باران و روزای بارانی بودم وقتی باران میباره روحم تازه میشه زمانی که باردار بودم و فهمیدم نینی دختره تا ماه آخر دنبال اسم میگشتم و هیچ اسمی پیدا نمیکردم که به دلم بشینه تو اینستا پیج یه خانومیو دیدم که بلژیک زندگی میکنه و اسم دخترش بارین بود ینفر ازش پرسید بارین یعنی چی اونم گفت اسم کوردیه و یعنی بارش باران و من همون لحظه عاشق اسم بارین شدم چون خودم و همسرمکورد هستیم دیگه بیشتر خوشم اومد و اینجوری شد که اسم بارینرو انتخاب کردم و الان عاشق اسمشم وقتاییم که بارون میاد بیشتر از انتخابم لذت میبرم🌧️💧
مامان بارین🌧️
من قبل از اینک جنسیت بچە ام مشخص بشه ، یە شب به همسرم گفتم بچم دختره و اسمشم میزارم بارین 😌😌 گفت چرا بارین؟؟ ینی چی؟؟ گفتم بارین ینی بارش باران و بارش
رحمت الهی و اینکه به اسم خودمم خیلی میاد😋😋 گفت اگ پسر باشه چی گفتم نه دختره 👀👀 دیگ اونم از اسم بارین خوشش اومد و اسم دخترم شد بارین
مامان بارین
سلام ، راستش قبل از ازدواج اسم دخترم و دوست داشتم اسم دیگه ایی باشه ، بعد از ازدواج از اسم های جدید باران خوشم میومد ولی زمان بارداریم زیاد شده بود ، من عاشق بارونم و دوست داشتم دخترم معنی اسمش از بارون بیاد ، ۶ ماهه باردار بودم که اسم بارین و تو یکی از پیج های اسم دخترونه پیدا کردم معنیش میشد بارش باران و من همون لحظه اسم دخترمو انتخاب کردم
نظر کاربران درباره اسم بارین