بعد از چندین مااااه مجادله با همسر، تنها اسمی که به توافق رسیدیم، تابان بود😄😍
اسم دخترمون تابان شد✨
چون مثل یه نور به تاریک ترین قسمت زندگیمون تابید .دخترکم، امیدوارم زندگیت مثل اسمت روشن و درخشان باشه✨❤️
مامان تابان ✨
خیلی معنیش و دوست دارم خوش آهنگ و غیر تکراری هم هست و هرکی میشنوه لبخند میزنه انرژی مثبته
مامان تابان
اسم پسر من طاها است به نظر تون اسم تابان خوبه برای خواهرش بزارم
اسم نورا رو هم دوست داریم
مامان نورا
اسم دخترم باران الان دوست دارم اسم خواهرشوبذارم تابان
مامان باران
منم دلم میخاد اسم یکیششونو بذارم تابان بنظرتون اسم قل بعدی رو چی بذارم ؟
مامان تو دلیا
اسم دختر من تابانه
هرکی میشنوه عاشقش میشه
اصیل، بامعنی، غیرتکراری
نظر کاربران درباره اسم تابان