و گاهی خدا زیباترین هدیههایش را در قالب یک اسم به آدم میبخشد…
دلانا؛ یعنی قلبِ مادر.
و چه نامی زیباتر از این برای دختری که از همان اولین لحظه، در قلبم خانه کرد و تمام دنیایم را به تپش انداخت.
تو فقط دخترم نیستی…
تو آرامشِ روزهای بیقرار منی،
لبخندِ میان اشکهایم،
و شیرینترین رویایی که به حقیقت پیوست.
از امروز هر بار که نامت را صدا میزنم،
انگار قلبم را صدا زدهام…
دلانا جان،
تو نه فقط قلبِ مادر،
که تمام عشقِ جاری در زندگی مایی.
خدا را شکر برای معجزهای که نامش را
دلانا گذاشتیم… 🤍✨
🌷 «دلانا؛ نامی که با عشق آغاز شد و تا ابد در قلب ما خواهد ماند.» �
مامان دلانا
تو سخت ترین روزای زندگیمون مثل معجزه امد و شد ارامش قلبم به خاطر همین اسم دخترمونو دلانا گذاشتیم♥️
مامان دلانا
بین اسم دلانا و لنا موندم کدومش؟؟
مامان فافا
ازمعنیش خوشم اومد،تصمیم گرفتم بزارم قلب مادر
مامان دلانا
به نظرتون دلانا قشنگ تره یا ماهلین؟
مامان سامیار
من هنوز دخترم به دنیا نیومده ،همسرم میگه دیانا و من میگم دلانا به نطرتون کدومش قشنگتره
مامان دختر کوچولو
اسمشو میذاریم دلانا😍😍چون قلب مادرشه و تو اوج ناامیدی ها نور شده
مامان دلانا
دل+آنا
موقعی که سونو آنومالی اومدیم و فهمیدیم دختره کلی اسم بود برای انتخاب حتی روز زایمانم که شوهرم گفت بزاریم دلارام
ولی موقع زایمانم تو اوج دردم پیش خودم گفتم باید اسم بچه رو خودم بزارمچون درد کشیدم و اینجوری شد که قلب من به دنیا اومد خیلی دوستت دارم قربوناسم قشنگ ات بره مامانی❤️
مامان دلانا🫶🏻
اسم پسر برا دلانا ؟!
مامان دلا
منم پسرم آراد هست کلی دنبال اسم برا تو دلیم بودم با آ باشه ولی هیچ اسمی به دلم ننشست تا وقتی اسم دلانا رو دیدم دیوونه وار عاشقش شدم نیومده شده قلب و جون و روح مامانش😍😍🫀
مامان آراد و دلانا😍
تا ماه آخر بارداریم دنبال اسم بودم
اما وقتی اسم دلانا رو شنیدم واقعا از ته قلبممم خوشم اومد و به دلم نشست
مخصوصا معنی قشنگش قلب و جون و آرامش مادر 🥺🥺❤️❤️
مامان دِلانا👧🏻💕
مجرد که بودم دلم میخواست اسم دخترم تبسم بذارم اما یهو یه اسم شنیدم که معنیش عجیب قشنگ بود و اسم دخترمو گذاشتم دلانا
مامان delana🧚
من دوقلو دارم اسم هاشونو دلهان و دلانا گذاشتم❤️
هم بنظرم خیلی جذاب و باکلاسن هم اینکه با حروف ابجد و ارتعاش اسم مطابق اسم خودم خیلی خوب دراومدن
مامان دلماه و دلانا
اسم دلانا خوشم میاد اطرافیان میگن چرا اسم ترکی میخوای بزاری .چون ترک نیستیم .نمیدونم چیکار کنم.یکی یه چیزی میگه ادم زده میشه.نمیتونم اسم انتخاب کنم
مامان 💗دلانا💗
همیشه از همون اول میگفتم اگه دختر دار شم حتما اسمشو میزارم کژال چون خودمم کوردم قطعا اگه اسم دیگه ای میخواستم انتخاب کنم گیلکی انتخاب میکروم چون همسرم گیلانیه ولی نمیدونم چی شد ک دقتی دخترم اومد اسمشم با خودش اورد فکر نمیکردم اصلا به اسمای ترکی. خیلی خودم و همسرم دنبال اسم گشتیم ولی هیچی به دلمون نمینشست خوشمون نمیومد ولی دلانا خیلی قشنگ بود. خودش اسمشو انتخاب کرد و هر سری صداش میکنم تکون میخوره.
قلب مامان نامدار باشی الهی ❤️❤️❤️
مامان دلانا
من دوسداشتم یه اسم ترکی باشه که به ترک بودنش افتخار کنه ..و بعدش هم ک عاشق معنیش شدم قلب مادر دختر من معجزه ی خدا برای منه بعد سه سال انتظار خدا بهم دادش یه دلیل دیگه ام داشت اینکه میشد آنا هم بگی واسه همین خیلی دوسداشتم 🥲❤️
الان ماشالله سه سالشه خدا بعد دلآنا به فاصله ی یک سال نیم یه دختر ناز دیگه ام بهم داد اسم اونم گذاشتم آنیسا ینی عشق مطلق ینی ثمره عشق
خلاصه که خدای نگه دار همه ی کوچوها باشه 💜
مامان آنیسا
خیلی دنبال یه اسم قشنگ و با مسما واس دخترم میگشتم، خیلی گزینه داشتن، حتی واس انتخاب اسمش با فامیل درجه یک قرعه انداختیم 😅 ولی تنها اسمی ک ب دلم نشست، دلانا بود و دخترم اومد و واقعا شد، قلب مادرش 😍❤🧿
مامان دلانا
دخترم وقتی به دنیا اومد واقعا به این اسم معنی داد و شد قلب مادرش، آرامش و عزیزمادرش🤍 و من با افتخار اسمشو دلآنا گذاشتم🥰❤️
مامان دلآنا🎀
معنی این اسم از اعماق وجودم میاد و ساده ترین چیزی ک میتونم ب بچم بگمقلب مادر🩷
عشق میکنم وقتی میخوام صداشم کنم یه قربون صدقه ای توش هست 😁
مامان 🤍دخترم 🤍
بخاطر معنیش و دلنشین بودنش گذاشتم دلانا ارامش مادر🥹
مامان دلانا🩷
بخاطر معنی زیبایی که داشت یعنی قلب مادر
مامان دلانا🩷👩🏻🍼
معناش خیلی دوس داشتم اسم دخترم گذاشتم دلانا
اسم دختر با دل و ناز زیباست
مامان دلانا
هم اسمش ترکی هس اصالت خودم هم هست. هم بخاطر معنیش ک ب دلم نشست گذاشتم دلآنا. دخترم واقعا قلب منه
مامان دلآنا
به خاطر معنیش اسم دخترمو گذاشتم دلانا یعنی عزیزمادر قلب مادر
مامان دلانا
هم بخواطر معنی زیبا
هم شبیه اسم دخترمه دلوین و دلانا
هم شبیه فامیلش دلیر
نظر کاربران درباره اسم دلانا