بنام خالق ثمره عشقمان
ماهم ب امید خدا اسم دخترمون دلماه انتخاب کردیم
خدایا دخترمون سالم و سلامت بیاد بغلمون آمین
ب امید خودت خدای زیبایی ها
ب تو میسپارمش 🌜
مامان 🌜من
من ماه ششم بارداری بودم کلی گشتم دنبال اسم
تا اینکه اسم دلماه و دلیار مد نظرم شد
به همسرم که گفتم گفت هردو قشنگه ولی نظر من دلماه😍
خلاصه دوتایی تصمیم گرفتیم که اسم گل دخترمونو بزاریم دلماه☺️🎀
دلماه به معنی: مایه روشنایی و آرامش دل💕🌙
فررند پروری کودک شیرمادر
مامان دلماه💕🌙
دلماه به معنی کسی که دلی همچون ماه دارد خوش قلب و مایه روشنایی و آرامش دل💕🥹
مامان دلماه
فعلاانتخاب خودم تنهاست وشوهرم مخالفه میگه پسره روتوانتخاب کردی دختره بامن درصورتی ک دوتامون باهم انتخاب کردیم ولی منم هیچ جوره راضی نیستم کوتاه بیام😂😂آرزوم دخترداشتن بوده احتمالاً عنوان کادوتولدم بگم بزاره اسم دخترمون رودلماه بزاریم
تولدم بیست وپنج تیره
اگ موفق شدم میگم براتون🤣🤣
مامان پرنس۳💙پرنسس🩷
از وقتی نامزد بودیم عاشق اسم دلماه بودم باردار هم شدم از همون اول ته دلم گفت دختره امروز مطمئن شدم دلماه من داره میاد😍
مامان دلماه👼🏻
اسم ثمره عشق ندا و جواد هم دلماه خانم هست
مامان دلماه
من و شوهرم نامزد بودیم ک اسم بچهامون انتخاب کردیم گفتیم دختر شد بزاریم دلماه ...پسر شد میراث ..ک خدا دلماه خانوم بهمون دادو اسمش برازنده صورت قشنگشه😍😘
مامان دلماه
قبل از مامان شدنم همیشه دوس داشتم دختر دار که شدم اسمش بزارم دلبر بعد که باردار شدم همه مخالفت کردن با اسم دلبر و وقتی اسم دلماه رو شنیدم عاشقش شدم و تصمیم گرفتم اسم دختر نازم رو دلماه بزارم💜
مامان 𝓓𝓮𝓵🌙
من عاشق ماه ام و بخاطر همین این اسم انتخاب کردم
مامان دلماه ❤️🌙
اول این ک دلماه معنیش یعنی دختری که دلش مثل ماه روشنه، و دوم این که من خیلی دنبال اسم دختر بودم که ایرانی باشه، و برای اکثر اسمها با همسرم به توافق نمیرسیدیم تا اسم دلماه رو پیدا کردیم و هردو عاشقش شدیم، اصیل نیست و اسم جدیدیه، ولی خیلی دلنشینه😍
مامان دلماه ❤️🌙
ما اسمی میخواستیم که به دل آرا بیاد و همسرم اواخر بارداری اسم دلماه رو پیدا کرد و دوست داشتیم
نظر کاربران درباره اسم دلماه