انتخاب اسم دخترم با من بود هیچ اسمی نظرم نمیگرفت هیچی
تا نه ماه سر انتخاب اسم خیلی اذیت شدم ولی گزینه دلین رو از پنج ماهگی انتخاب کردم و تا آخر بهش فکر میکردیم خیلی اسم دیدم تا اینکه دلین دل من و برد خیلییییییی اسم ناز و تک و خاصی
کم هم هست 😍🌱🩷
مامان دلینم👧🏻🪿
به دلم نشسته بنظرتون دلین بهتره یا آینور
مامان نور زندگیم🥹💋
یه شب که همسرم شبکاری بود یهو پیام داد اسم گل دختر رو بزاریم دلین به معنی مطمئن آسوده دل کلا به معنی دل قلب روح ام هست به دلم نشست کلا ساکت شدم گفتم آره همین قشنگ
و این شد اون لیست اسم دختر کنار رفت دخمل ما شد دلین ما جان دل ما🐨🩷
مامان دلین🥰
اسمشو انتخاب کردم خیلی دوسش دارم ثانیه شماری میکنم که زود بغلش کنم و صداش کنم دلینم 🥰واقعا خیلی زیباس😍
مامان دلین 🐣🍓
به نظرتون دلین بهتر از ماهلینه؟
مامان سامیار
و بعد کلی سرچ و بررسی ارتعاش اسم و معنی اسم دخترمون شد دلین❤
مامان عسلچه🎀🍼
منم اسم هایی که بادل شروع میشن وخیلی دوس دارم مث دلیار،دلوین ولی همسرم دوس نداشت میگفت بزاریم الین دیگ نه حرف اونونه حرف من واس اینکه دلم نشکنه گذاشتیم دلین انقددوسش دارم این اسمو.هم تلفظش قشنگه هم خوش آوا یه اسم مدرن که تعدادثبت شدش خیلی کمه
مامان دلین ❤
من اول میخواستم اسم دخترمو بزارم نیلا بعدش بین نیلا و دلین گیر کردم الان گذاشتم دلین🥺
مامان دلین
من اول میخواستم اسم دخترمو طنین بزارم و خیلی این اسمو دوست داشتم
ولی بعد فهمیدم یک معنی که میداد میشد اواز مگس☹️
بعدنا بین دلانا و دلین ،دلین رو انتخاب کردم چون معنیش ارامش دلِ و واقعا دوسش داشتم هم من هم بابایی
امیدوارم بزرگ که شد خودشم اسمشو دوست داشته باشه🥰
مامان دلین
من بچه اولمه کلا از همون اولا میگفتم من خیلی دلم میخواد بچه اولم دختر باشه عاشق دختر بودم منم بین دلوین ،دنیز،دلین مونده بودم اول گفتم دس میزاربم دلوین واقعا دیدیم خیلی زیاد شده دیگه من دوست داشتم دنیز باشه ولی باشه گفت نه دلین
مامان دلین🫀
من همیشه دلم دختر میخواست که توی اسمش ناز یا دل باشه به نظرم عشوه و نازدار میشد.اسم دلوین انتخاب کرد ولی فراوانیش خیلی زیاد بود همسرم میگفت دلین دیدم هم خوش اهنگه هم معنیش توی خود اسم مشخصه هم خیلی زیباست و همون چیزیه که میخوام تصمیم گرفتم اسم گل دختر قشنگمون دلین باشه😍
نظر کاربران درباره اسم دلین