من اسم دخترم ساناز خیلی اسم شو دوست دارم وواقعا مثل اسمش زیباو قشنگه. سر.اسم باهمسرم اختلاف نظر داشتیم تا اینکه روز آخر همسرم. اسم ساناز پیشنهاد داد وخیلی خوشم اومد درنتیجه اسم دخترمو ساناز گذاشتیم واینکه ناگفته نماند دخترم مثل اسمش ترک هست😊
مامان فندق
اسممو خیلی دوس دارم🥹😍
مامان Ariyamehr
چه اسم قشنگی دارم🥹
مامان میـــــــــران
سلام
ماچندتا اسم انتخاب کردیم و قرعه کشیدیم و اسم ساناز دراومد وماهم همین اسم زیبا رو براش گذاشتیم خودشم مثل اسمش زیبا و نازه....
اینکه اسمه گل هستش و من موقعی که دنبال اسم بودم فهمیدم ساناز اسمه گل هستش
اینم سانازه من
نظر کاربران درباره اسم ساناز