تو بارداریم انتخابش کردم عجیب به دلم نشست تلفظش راحتیش کوتاه بودن اسمش بین المللی بودنش باعث شد اسم دخترمو بزارم سلین💜و واقعا دوسش دارم
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚♀️
اسم دختر من سلینه الانم توراهی پسر دارم نظربدید چی بزارم
مامان سلین و سامین
سلین من یادمه یه روز داشتم جاروبرقی میکشیدم که مامانم زنگ زد گفت فهمیدم اسم بچتو چی بزاریم گفتم چی گفت سلین از اون روز تودلیمو سلین صدا زدم تا الان که ۴ سالشه مامان قربون اسم قشنگت بره سلینم
مامان دونع انارم
اسم دختر زیبای منم سلین،تا ابد عاشق اسمشم دخترم الان ۷ سالشه و جالبه ک خودشم همش میگه مامان اسمم خیلی قشنگه و عاشق اسمشه😍❤️
از بارداری توت فرنگی صداش میکردم الانم سلین توت فرنگیه منه🍓
مامان سلین🍓دنیز🍒
اسم دختر منم سلین ، عشق میکنم وقتی صداش میکنم هیچ وقتم از انتخاب اسمش پشیمون نمیشم همیشه خوشحالم یه اسم بین المللی انتخاب کردم و آوا و صداش تو هیچ لهجه ای تغییر نمیکنه
مامان نيكان جان
اسم دختر منم سلین از اول این اسم دوست داشتم چون ب اسم باباش میومد اسم باباش سبحان بود بخاطر همین گذاشتیم سلین چون نزدیک ب اسم سبحان
مامان سلین
من اسمسلینرو دوست دارماما برامسواله که شما سَلین گذاشتین یا سِلین؟ آخه سِلین خوش آوا تره. ممنون میشمراهنمایی کنید.
مامان فرزنددلبرم
سلام من هم خیلی اسم ها مدنظرمون بود که بزاریم بین جانان و ملیسا مونده بودم که دقیقه نود شوهرم تو ثبت احوال گفت میشه اسمش بزاریم سلین
منم نتونستم بهش نه بگم و اسمش گذاشتیم سلین امیدوارم پشیمون نشم هیچ وقت
مامان سلینا
من تو دوران بارداریم خیلی اسم انتخاب کردم ولی دقیقه نود اسم دخترم رو گزاشتم سلین. بعد بدنیا اومدنش. چون زود بدنیا اومد و باید برای بستری شدنش تو nicu شناسنامه رو میگرفتیم تا کارای بیمش هم درست بشه. اسم سلین تو دوران بارداریم اصلا مدنظرم نبود و واقعا خیلی یهویی شد. ولی از انتخابم راضیم😄
مامان سلین
سلین اسمه دخترمه که مادرم خوشش اومده بودو پیشنهاد داد وماهم خوشمون اومدو گذاشتیم رو دخترمون 😍
مامان کنجد
همسرم گفت هراسمی خودت دوست داری بزارچون بچه اولمون رو خودش اسم گذاشته بود علی جون منم اول گفتم آیلین بد پشیمون شدم گفتم سلین از آیلین قشنگتره گذاشتم
مامان سلین
اسم دختر منم سلین خیلی دوسش دارم وقتی صداش میکنم یه جون به جونم اضافه میشه 🥹🩵😍😍😍
مامان سلین جوجو ممد
اسم دختر منم سلین هستش و یک ماه و دوازده روزشه
تا دقیقه ی نود نمیتونستم تصمیم قطعی بگیرم
ولی شب آخر با همسرم بالاخره تصمیم گرفتیم که اسمش سلین باشه
واقعا اسم خوش آوا و قشنگیه
خوشحالم که اسم گل دخترمو گذاشتم سلین
ناگفته نماند اسم خواهرشم ستایشه☺️
مامان نون خامه ای
اسم دخترم سلین هستش خیلی دوسش دارم
ی این پسر بگین که ب سلین بیاد
مامان سلین
اسم دختر منم سلین هر زمان که صداش میزنم خوشحال میشم از این انتخابم
مامان سلین استیری
اسم دختر منم سلین هست هیچ وقت ازانتخابش پشیمون نیستم
مامان سوین
اسم گل دختر منم سلینِ واقعا هم خوش آوا و هم خوش معنیه✨
اینم عکس دخترم👇🏻🧿
سمانه
آخه اسم بچه ی داداشم سلین هست خیلی اسم خوشگلی هست 🥰
مامان نازنین
اسم فوق العاده خاص و شیکی هست
و
مامان کوچولو بچه
اسمش خیلی قشنگه
مامان کوچولو
خیلی اسمش شیرینه من عاشقشم
مامان سلین
سلین خیلی قشنگه دختر من سلینه🫠
مامان سلین❤️
ربشه اسم سلین صرفا ترکی نیست. در فرانسوی به معنای آسمان و در یونانی به معنای ماه است. نوشتار لاتین این اسم هم متفاوته.
در زبان ترکی: selin
در زبان فرانسوی: celine
نظر کاربران درباره اسم سلین