من 9ماه دنبال اسم گشتم فقط اسم لارا به دلم نشست ولی همه باهم مخالف بودن
از طرفی هم اسم پدر شوهرم داراب هستش همه بهش میگن دارا
همه مشخره میکردن اگه بزاریش لارا ما صداش میکنیم لارا دارا
ولی من چون عاشق اسم لارا بودم برام مهم نبود یا بعضی ها صداش میزنن لالا اسمشو گذاشتم لارا
الان فامیل های بی ادب صداش میزنن دارا یا لالا
منم تذکر میدم که اسمش لارا خانمه
مامان لارا
قبل از بارداری این اسم روشنیده بودم و خوشم اومده بود
دوران بارداریم همسرم اصرار داشت انتخاب خودش باشه منم گفتم بذار چنتا اسم بهت پیشنهاد بدم اگر خوشت نیومد از بین اونا تو بگو
اسم های مد نظرم لارا،مهرو،ماهورا بود
البته ماهورا قبلا همسرم گفته بود
مد نظرم اسم کوتاه و خوش اوا بود
چون ماهورا طولانی بود حذف شد
مهرو هم تلفظش برای مادرشوهرم سخت بود
مهروو تلفظ نمیکرد مه رو تلفظ میکرد میگفتم معنیش عوض میشه اینی که میگی یعنی مثل ماه میره 😂
لارا ولی هم تلفظ اشتباه نمیگفتن هم کوتاه و خوش اوا بود
یجا هم خوندم به ایتالیایی(شایدم اسپانیایی)یعنی شادی،خوشی
این شد که اسم انتخابی شد که البته برای خیلیا اسم جدیدیه
نظر کاربران درباره اسم لارا