اسم دخترمو ماهرو انتخاب کردم. من خیلی وقت قبل بارداری این اسمو دوست داشتم. ولی به هیچکس نگفتم تو دلم بود. همسرم داشت اسمارو میخونو که اسم ماهرو انتخاب کرد. متوجه شدم دل جفتمون با این اسمه🩷😍. و بنظرم یه اسمیه که هم معنیش واضحه هم زیباست درست مثل خودش چند روز دیگه صورت ماهشو میبینم🥺. اسم خودمم مهسا هست. یه جورایی شبیه اسمم شد
مامان ماهرو🩷
من شب ولادت حضرت عباس ع متوجه شدم که باردارم ،همونجا با همسرم تصمیم گرفتیم اگر فرزندمون دختر بود ،به نیت قمر بنی هاشم اسمی براش انتخاب کنیم که ماه داشته باشه🥹به خاطر همین از بین همهی اسم های دخترونهی زیبا که با ماه شروع میشد،اسمماهرو رو انتخاب کردیم ،و دختر گلیمون رو از همون اول سپردیم به حضرت عباس علیه السلام.
مامان ماهرو
اسم دختر گل من ماهرو هستش اسم همسرم هم مهران هستش وقتی ازدواج کردیم دوس داشتم اسم دخترم شبیه اسم باباش باشه همینطور که داشتم تو لیست اسم ها نگاه میکردم عاشق اسم ماهرو شدم.دخترمم واقعا ماهرو هستش
نظر کاربران درباره اسم ماهرو