معنی اسم مهوا

ماه شب چهارده

ریشه اسم مهوا

فراوانی اسم مهوا

در حال حاضر ۹۴۴ نفر در گهواره با نام مهوا ثبت نام شده اند.

نظر کاربران درباره اسم مهوا

نیکا قربانی سن 21
مامان زینب
اسم دختر گلمو مهوا انتخاب کردم امیدوارم هرچه زودتر صحیح و سالم بغل بگیرمش
مامان معجزه
ما بین اسم لیانا و مهوا موندیم نمیدونیم کدومو انتخاب کنیم 🥲😂
مامان قندعسل
اسم دخترمو مهوا انتخاب کردم دوسال پیش هم خاص بود هم معنی زیبایی داشت وچون خیلی ماه رو دوست داشتم این اسم ب دلم نشست هم اسمش کوتاس هم خوش آوا هم معنی قشنگی داره 😍 مهوا ب معنی ماه شب چهارده الانم بعد دوسال هرکی اسمشو‌میپرسه یا معنیشو میگه باریکلا چه اسم قشنگی انتخاب کردی 😍😍
مامان مهوا💕ومهیار🩵
برام دعاکنید باردارم به سلامتی بچه م بیاد دنیا
مامان فندق
اسم دختر قشنگ ماهم مهوا هستش پیشنهاد اسم با من بود و باباش هم خیلی خوشش اومد اسم برادرش هم محمدپارسا هستش ...اگه هزار بار به عقب برگردم باز انتخابم همین هستش
مامان محمدپارسا مومنی
بچه ها اسم خودم مهلا هست بنطرتون مهوا قشنگه یا مهرو؟بین این دوتا موندم
مامان نی نی
به نظرتون بین این مهوا و مهرو کدومش خوبه ؟؟
مامان مهوا
ازبین تمام اسمهایی ک مدنظرمون بود مهوا را انتخاب کردیم چون کوتاه و زیبا و معنی بسیار قشنگی داشت 😍
مامان مهوا
من که کلی دنیال اسم گشتم قبل از اقدام یهو از اسم مهوا خوشم اومد چون هم به اسم خودم میومد هم کوتاه و خوش معنی بود دیگه خدا خواست وبچمون دختر شد من اسم مهوا رو گذاشتم رو دخترم 🥲 همیشه صداش میکنم ماه کوچولوی من✨🫶🏻عاشق اسمسم و هزاربارم برگردم عقل همینو انتخاب میکنم چون منو باباش دنبال اسم فارسی بودیم
مامان فندق🌰
من از قبل بارداری خیلی یهویی از اسم مهوا خوشم اومده بود و تو ذهنم نگه داشته بودم تا وقتی که باردار شدم و بچه م دختر شد با همسرم بین اسم سایا و مهوا مردد بودیم که من مهوا رو پیشنهاد دادم و همسرم موافقت کرد. معنی هر دو تا رو دوست داشتم ولی مهوا یه جور دیگه به دلم نشست هم از لحاظ معنا هم آوا.... ( دختر قشنگم ماه شب چهاردهَم مهوا 🌕)
مامان مهوا
اسم‌گل دخترمو گذاشتم مهوا یهو به ذهنم اومد و از همون موقع هم تو دل و جونم نشست و واقعا از انتخاب اسم راضیم و دخترم مثل اسمش واقعا زیباست و نامش برازندشه ماشالله 🌸😍
مامان مهوا خانوم
دختر قشنگمو گذاشتم مهوا و واقعا مثل ماه شب چهارده بین همه فامیل میدرخشه از بس باهوش و خوشگله خیلی یهویی به دلمون نشست و راضیم از انتخابم
مامان مَهواونَجوا
من خیلی وقته پیش این اسم و شنیده داشتم و یه جایی برای خودم یادداشت کردم حامله که شدم تا متوجه شدم بچه دختر هستش اینو براش انتخاب کردم اسمی هستش که نمیدونم چرا ولی خیلی رو دلم نشسته
مامان نی نی
خیلی دنبال یه اسم قشنگ هم از نظر آوایی هم معنی گشتیم خداروشکر اسم مهوا داخل اینستا دیدم خیلی هم اسم قشنگی به روزی اسم دخترم گذاشتم مهوا الان که نزدیک یک سالش هر لحظه بیشتر عاشق خودش اسمش میشم دقیقا شبیه اسمش ماه زندگیم 😍🥹🍁
مامان 🌕مهوا🌒
من اسمم مریم و اسم همسرم محمد هست بین اسم هایی ک مد نظرمون بود مهوا رو انتخاب کردیم خودم هنوز زیاد ارتباط نگرفتم ولی هر کی شنید اسمشو میگفت مهوا رو انتخاب کن تکراری نیست و جدیده و معنی قشنگی داره نظر شما چیه
مامان جوجوممد
من و همسرم عاشق ماه هستیم الان که بعد ده سال خدا معجزه شو برامون فرستاده میخواییم اسمشو مهوا بذاریم ماه شبهای تاریک زندگیمون بشه و بتابه
مامان مهوا
چون که عاشق ماه هستم و انرژی خیلی خوبی ازش میگیرم اسم دخترمو میخواستم ماهک بذارم ولی همه میگفتن که تکراری و قدیمیه توی اینستا اسم مهوا و معنیشو دیدم عاشقش شدم و حالا ماه شب چهارده ما به دنیا اومد و دنیای مارو قشنگتر کرده 🥹♥️
مامان مهوا
اسم پسر من مهدیاره. از اسم مهوا خوشم اومده ولی جنسیت بچه دومم هنوز مشخص نیست. اگر خدا خواست دختر بود مهوا میزارم
مامان مهوا
بسیار زیباو باوقار 😍🫀
مامان مهوا
ماهم اسم دخترمون انتخاب کردیم مهوا خانم😍♥️
مامان مَــــهوا♥️
اولش خعلی انتخاب اسم برای دخترم سخت بود خعلی اسما انتخاب شد وخط خورد حتی دیگه خسته شده بودم هیچ اسمی باب دلم نبود همسرم میگفت اتوسا دیگرون میگفتن اسمی بزار که به اون دوتا دخترتم بیاد ستایش وسوگند و...مونده بودم اولشاسم ماهلین نظرم. جلب کرد بعدش شد جانان تا خود یه هفته مونده بود به دنیا اومدنش جانان صدامیکردیم تااینکه یه روز تواینستا اسم مهوا نظرمو جلب کرد که معنیش میشد ماه شب چهارده یا ماه کامل وفرزندی که برای پدر مادرش خعععلی عزیز است ومهوا برای من خعلی عزیز بود بخاطر همین این اسمو انتخاب کردیم و د جان مادر مهوای من😍🥹🥹
مامان مهواخانم
اسم مهوا خیلی پر معنا و قشنگه بری همین با همسرم انتخابش کدیم
مامان مهوا جون
واسه منم دعا کنید خدا یه دختر سالم و صالح و باهوش و زیبا بده بزارم مهوا خیلی اسم‌قشنگیه.
مامان زهرا خانم
منم بین اسم مهوا‌ و پناه موندم ک کدوم خوبه بزارم نظرتون چیه خانما‌ بین این دو اسم ؟!؟!؟!
مامان پناه
خیلی اسم قشنگیه منو همسرم بین نیلا و مهوا موندیم
مامان مهوا
قرار بود اسمش و بزاریم پناه ولی یه جایی اسم مهوا رو دیدیم من و همسرم نظرمون شد مهوا آخه خیلی معنیش و دوس داشتیم.
مامان مهوا
اسم مهوا خیلی قشنگ و پرمعنیه😘
مامان مهوا