معنی اسم نبات

ماده خوراکی سفت، بلورین، و شیرین

ریشه اسم نبات

فراوانی اسم نبات

در حال حاضر ۱۳۰۸ نفر در گهواره با نام نبات ثبت نام شده اند.

نظر کاربران درباره اسم نبات

من از اول به اسم نبات علاقه داشتم حتی تو اقدام که بودم اومدم گهواره اسم اکانتم و مامان نبات گذاشتم وقتی باردار شدم و فهمیدم بچم دختره یه مقدار رو چندتا اسم دو دل بودیم من و همسرم آخرای بارداریم بود و من و همسرم همچنان دو دل تا اینکه یه شب یه خوابی دیدم که خیلی حالت عجیبی داشت دخترم سیده ما حتی میخواستم تو شناسنامش اول اسمش سادات بیاریم ولی اومدن تو خواب قشنگ بهم گفتن اسم دخترم و سیده نبات موسوی بزارم🥰خوابم خیلی عجیب بود که نمیتونم تعریف کنم متاسفانه و اینجوری شد که اسم دختر قشنگم و گذاشتیم نبات با هربار صدا کردنش شیرینی اسمش به جونم میچسبه و خوشالم که با توجه به مخالفت خیلی از اطرافیانم اسمشو نبات گذاشتیم و حتی همونا الان میگن چقدر اسمش قشنگه😍❤️
مامان نبات
دختر قشنگ منم اسمش نباات هرکی ازم میپرسه اسمش چیه با لذت و افتخار میگم نبات همه کلی ذوق نشون میدن که چ اسم قشنگیه😍😍
مامان نبات
والا حقیقتا منم دوس داشتم اسم دخترم نبات باشه ولی هر کی میشنوه میگه فقط واسه کوچیکیش خوبه و وقتی یه دختر بزرگ بشه براش مناسب نزست خیلی دودلم کردن و کلا ذوقمو کور کردند
مامان کوچک
اسم نبات قشنگه؟
Maman
نبات بابا کی هسش؟؟ جون نبات بابا هسش😍🥰
بابای جون نبات
اسم دخترم نبات هستش و خیلی خوشحالم بابت این انتخاب چون مثل نبات شیرین و دوستداشتنیه
مامان نبات
ای شاخه نبات غزل حافظ شیراز معشوقه ای مایی چه بخواهی چه نخواهی 😍😍😍
مامان نبات
اسم دختر اولم نفسه . برای انتخاب اسم با هم مشورت کردیم . و توی چند اسم پیشنهادی دخترم اسم نبات رو انتخاب کرد ِ من عاشق شیرینیش هستم . شیرینیش به دلم میشینه.
مامان نبات
نبات اسم اصيل ايراني ،اسم معشوقه حافظ شاعر هم شاخه نبات بوده 😍
مامان نبات
منو همسرم خيلي اين اسمو دوست داشتيم برامون جذاب و شيرين بود اصلا هم به نظرات ديگران اهميت نداديم ،الانم هركي اسمشو ميشنوه كلي لذت ميبره از شيريني اسمش اميدوارم تمام لحظه هاي زندگيمون كنار نباتمون شيرين باشه 😍
مامان نبات
منم دوست داشتم اسم ش بهم بچسبه گفتيم نبات كه شيرينيش به همه بچسبه و بعدم معني روييدن داره بقول دقيقي صحرای بی نبات پر از خشکی گوئی که سوخته ست به ابرنجک
مامان نبات
اسم نبات رو چن سال پیش که برای اولین بار شنیدم اینقد واسم شیرین بود که همون موقع گفتم اگه من یه روزی بچه دار شدم قطعا اسم دخترم رو نبات میزارم. آخه مگه اسمی به شیرینی نبات هم داریم .دخترم مثه معنی اسمش الان شیرینی زندگیمون شده. اینقد اسمشو دوس دارم که هر وقت صداش میزنم قند توی دلم آب میشه .اطرافیانم خیلی با این اسم مخالفت کردن ولی من اهمیت ندادم و اسمی که خودم دوس داشتمو واسه قند و نباتم انتخاب کردم. امیدوارم دختر قشنگم هم وقتی بزرگ شد اسمشو دوس داشته باشه
مامان نبات