انتخاب اسم دردونه مون خیلی چالش داشت.من یه روز یه جایی تو اینستا کامنت گذاشتم زیر یه پستی که اسم دختر موردعلاقه م نیلماهه. اونموقع هنوز نمیدونستم جوجم دختره یا پسر. رفتیم جلو تصمیمون عوض شد. نلا. لنا. ماهلین .نیلا و ... و قطعی شد ماهلین. و به طرز عجیبی توی اتاق عمل به این نتیجه رسیدم که ماهلین خیلی تکراریه و بعد سزارین اومدم توی بخش به همسرم گفتم کوتاه بیا از ماهلین. بیا بذاریمش نیلماه😂 و اسم دختر ماهم واقعا هم بهش میاد عین ماه میمونه ماشالله.دل همه رو از الان برده .بر خلاف بیشتر نوزادا که اولش قشنگ نیستن زیاد وروجکم مثه ماهه
مامان نیلماه 🩷
ماه آبی رنگم 🩵
همش دنبال اسمی بودم که تورو به ماه تشبیه کنه و این اسم قشنگو انتخاب کردم🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠
مامان نیلـــ🌙ــماه🐣
لطفا بین نیلماه و لیانا منو راهنمایی کنید کدام قشنگتره؟؟؟
مامان بی نام
اسم دختر بزرگ من حلما هست منم واسه دختر دومم
دنبال اسمی بودم که هم کمتر باشه اسمش هم به حلما بیاد که گذاشتیم نیلماه خیلی قشنگه به نظرم 😍
مامان نیلماه
اسم دخملی ماهم شد نیلماه(𝒩𝒾ℓ𝓂𝒶ℎ)🌙🥺
#ماه آبی رنگم
مامان 𝐍𝐢𝐥𝐦𝐚𝐡
قبل اینکه جنسیت بچه رو بدونم عاشق این اسم شدم و خدارو هزاربان شکر برای وجود دخترم و همچین اسم زیبایی که براش انتخاب کردیم خدایا شکرتتت🙏😍😘
مامان نیلماه🩷👼
من اسم دخترم نیلماهه و عاشقانه این اسم رو دوست دارم❤️😘
مامان نیلماه
ما به چند دلیل این اسم رو انتخاب کردیم
اول فراوانیش نسبت به نیلا و ماهلین و هاناخیلی کمتره این روزا نصف بچه ها تو مدرسه اسمشون نیلا و هانا هست
دوم نیک نیم یا همون مخفف اسم قشنگه🌙 نیل یا نیلی
سوم ریشه ی پارسی داره
چهارم معنی خیلی قشنگی داره
مامان نیلماه
جز معنی اسم ک ماه ابی رنگ هسش معنی روشنایی و ارامش هم میده
مامان نیلماه🌙
منم ب سختی نیلماه انتخاب کردم ولی یکم برا اطرافیانم سخته گفتنش مسخره میکنن ک سخته و فلان ولی من راضیم خیلی اسم قشنگیه 💖
مامان نیلماه🌙
شوهرم ب شدت از این اسم خوشش اومده👧🏻🥹🎀💗
مامان دوتا دختر اسمونی🙂🖤
من عاشقق این اسم شدم
مامان نیلماه🌙✨
نیلماه ماه ابی رنگ من🫶😍😘
مامان نیلی
ما این اسم و انتخاب کردیم برا دختر قشنگمم😍
مامان نیلماه
فعلا بچم به دنیا نیومده ولی این اسم مدنظرمونه ولی دختر بشه نیلماه چون هنوز جنسیت مشخص نیست
نظر کاربران درباره اسم نیلماه