من دنبال اسمی میگشتم که کوتاه باشه. مثل رز یا رزا. ولی رز به اسم پسرم نمیومد. خیلی گزینه داشتم مثل هدی، مهدا، هانیه،….. بجز هدی هیچکدوم به دلم نمینشت. هدی هم اسم خواهر مرحوممه که احساس کردم مامانم ناراحت میشه اگه بزارم. یهو به اسم هنا برخوردم. که هم کوتاهه. هم به هادی میاد. حقیقتا عاشقش شدم🥹 و اسم دخترمو گذاشتم هنا🥰🎀
نظر کاربران درباره اسم هنا