از اولی که باردار شدم دوتا اسم تو نظر خودم بود اولی آرامش،دومی پاییز ،
باباش گفت هرکدوم خودت دوست داشتی بیشتر چیزی نگو بعد از اون هم هرکسی میگفت میخای اسمش چی بزاری میگفتم آرامش هیچی به کسی نگفتم تا دنیا اومد دیگه اسم پاییز رو اعلام کردم کلی تعجب کردن چرا پاییز گفتیم خودم انتخابش کردیم دیگه🫣😂🙂
مامان پاییز
پاییز به معنای مهر است و همچنین برای نام دختر ب معنای دختر زیبا رو ...من برای اسم لیست بلند بالایی داشتم که خیلیاشونم الانم دوست دارم .
تصمیم نهایی خیلی سخت بود مخصوصا که مخالفان زیادی هم داشتم و دارم
از قدیم پاییز فصل رویایی برای من بود فصلی پر از رنگ و پر از حس حال عاشقی
هنوزم که به پاییز فکر میکنم حالم خوب میشه
من حاملگی وحشتناکی داشتم روز شماری میکردم که زودتر بچه ام به دنیا بیاد
دوی نصف شب بیست و هشت آبان نود هشت که از درد بیدار شدم شده بهترین خاطره زندگی من که وقتی حالم بده خودم دوباره تو لحظات تصور میکنم
بعد زایمان مصمم شدم که اسم دخترام بذارم پاییز که همیشه قلبش پر از مهر و محبت باشه.
نظر کاربران درباره اسم پاییز