معنی اسم پناه

پشتيبان، حامی

ریشه اسم پناه

فراوانی اسم پناه

در حال حاضر ۱۰۵۸۲ نفر در گهواره با نام پناه ثبت نام شده اند.

نظر کاربران درباره اسم پناه

از روز اول اشناییمون خیلی ب اسمش فکر کردیم فقطم ب اسم دختر چون جفتمون عاشق دختر بودیم... موقع بارداریم جدی تر تا ک جنسیتشو فهمیدیم خودمون تاکید داشتیم اسمش ریشه فارسی داشته باشه شوهرم دوس نداش اسم عربی بزاره... اول ملورین خوشمون اومد بعد چند وقت دیدیم پناه خیلی قشنگتره هم سادس هم قابل مخفف کردن نیس هم اینکه چی قشنگتر ازاینکه صداش کنی پناه من🥺🥺 این بود ک اسمش شد پناه و الان میبینیم هیچی قشنگتر از پناه بهش نمیومد🥺🥺
مامان پناه
اسم پناه پسره یا دختر؟
مامان پناه
راستش من واقعا عاشق دختر بچه استم وقتی رفتم سونو گرافی فهمیدم دختر اول میخواستم بزار رستا بعد گذاشتم پناه آخه اون پناه منه🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹
مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹
ب نظرتون اسم پسر ب پناه چی میاد
panah
دوستان نظرتون راجع به اسم لیا چیه؟
مامان نوا
چون آخرین بار حرم امام رضا گفتیم ای شاه پناهم بده ی دختر بهم بده منو باباش عاشق دختریم و شد قرار شد بزاریم پناه باباش 😍😍
مامان پناه 🤤
ما ام اسم دخترمونو پناه گذاشتیم فقط بخاطر اینکه تو تنهایی منو باباش پناه من صداش کنیم🥹
مامان پناه
همیشه دوست داشتم اگه خدا یه روزی بهم دختر داد اسمشو آنلی یا پناه بزارم، اما ته دلم همیشه پناه رو بیشتر دوست داشتم آخرشم خدا یه گل دختر داد که اسمشو گذاشتم پناه پناه زندگیمون 🫀
مامان پناه کوچولو
منو همسرمم اسم پناه رو برای دخترمون انتخاب کردیم خیلی دوسش داریم میشه پناه زندگیمون😍🥹🫀 انشالا ب سلامتی ب دنیا بیاد
مامان panah
منم عاشق اسم پناه هستم ولی از اسم وفا هم خوشم میاد ولی پناه قشنگ تره
مامان امید زندگیم
منم‌گذاشتم پناه،اصلا اسمش میاد حس میکنم تو دلم میلرزه،قلبم تندتر میزنه،اصلا انگار از اول قرار بوده دخترم پناه باشه،پناه مامان مینیرم برات دخترم❤️
مامان پناه
من و همسرم عاشق اسم پناه شدیم خیلی وقت هم هست که انتخابش کردیم ولی جدیدا پناه خیلی زیاد شده بنظرتون پناه قشنگه؟
مامان فندوق
اسم همسر من شاهپور هستش و ما دوس داشتیم اسم دختر شاهپور دوم رو بذاریم روی دخترمون که اسمش آسا بوده تا چند سال هم هرکسی میپرسید اسم چی دوس دارید میگفتیم آسا ولی من توی اینستا یه دختر خوشگل دیدم که اسمش پناه بود و باباش خیلی خوشگل بهش میگفت پناه بابا😍 باردار که شدم به همسرم گفتم دختر شد اسمش رو بذاریم پناه.کمی دو دل بود ولی وقتی بهش گفتم وقتی بخوایی صداش کنی بهش میگی پناه بابا کاملا عاشق این اسم شد. الان هرکی میپرسه اسم دخترتون رو چی میخواید بذارید میگه پناه باباشه😍🤭 من دلم غنج میره فقط
مامان پناه🍼🐣🤰🏻
از دوران دوستی اسمی که برای بچهامون انتخاب کرده بودیم پناه 🎀 پندار ⚽ بود. به پناه خونمون رسیدیم. ایشالله به پندارش هم میرسیم😊
مامان پناه
خیلی راضیم ازین انتخابم🩷برای دختر قشنگم قربون صورت نازش بشم الهی🧸🪇 پناهِ قلب من حامی مامان وباباشه❤️✨💋
مامان پناه🤱🏻❤️🌱
من همیشه ازتایم‌مجردیم میگفتم ازدواج کردم دختر دار که شدم‌اسمشو بزام پناه پناه مامان همیشه هم میدونم که ایشالا قراره دوتا بچه داشته باشم خدا بخواد پناهم به سلامتی به دنیا بیاد قراره اسم داداشش هم‌بزارم پاشا پناه و پاشا ث
مامان پناه
من دیابت داشتم و بارداری سخت همسرم گفتم من بچمو در پناه خدا سپردم وقتی جنسیتو فهمیدیم هردو بهم نگاه کردیم و فهمیدیم اسم بچمون باید پناه باشه ک پناهو انتخاب کردیم ال
مامان گیلاس
بین اسم پناه و برکه مونده بودم که خدا به دلم پناه رو انداخت.پناه مامان پناه بابا..حس آرامش داره پشت اسمش دخترکم .
مامان پناه
من قبل از اینکه سونو آنومالی برم اسم دخترمو انتخاب کردم با این وجود که هنوز از جنسیتش خبر نداشتم اما میدونستم که خدا بهم دختر میده من اسمش رو پناه گذاشتم که بشه پناهِ مامانش پناهِ باباش پناهِ خستگی هامون خوشی هامون و زندگیمون پناهِ قلب مامان خیلی دوستت دارم❤️
مامان پناه خانم🌸
من بعدازکلی چشم انتظار خدا بهم یک دختر داد که اسمش رو پناه گذاشتم خیلی خوش حال بودم ازاومدنش که رفت پیش خدا پناه من به اسمونی شد دارم دق میکنم از نبودنش🖤😭
مامان پناه
من خودم ی اسم دیگه دوست داشتم چون پناه تو دهه ۸۰ اسم پسر هم بود تو ثبت احوال، از اول بارداریم همسرم گیر داده بود ب اسم پناه، هراسمی پیشنهاد میدادم میگفت نه قشنگ نیست خلاصه من فقط زاییدم....همین 😔 بچم ۳ماهشه هنوز ب این اسم صداش نکردم
مامان پناه
عاشق اسم پناه بودم یه جور حس آرامش داره و به خواست خداوند اسم سومین دخترم میخواهیم بزاریم پناه
مامان پناه
ماه اخر بارداریم بودم همسرم یه کلیپ تو اینستا دید ک میگف اگه دختر دار شدید اسمش بذارید پناه ک هر وقت به مشکل خوردی به بغلش پناه ببر خیلی خوشمون اومد تصمیم گرفتیم اسمش پناه بذاریم ک خیلیم راضیم از این اسم اول ک فهمیدیم دختره میخاستیم بذاریم سلین ک خوب شد نذاشتیم پناه خیلی قشنگتره
مامان پناه
منم پیشنهادم پناه بود اقام استقبال کردش گفتم پناه و پاشا اگر پسربود پاشا دختر پناه اقام برای پسر اسم سورنا مد نظرش بود میگفتش سورنا و سرنا که تخرش گفت رضوان پناه خیلی قشنگه گذاشتیم پناه و بعد از دوسال که داداشش اومد گذاشتیم پاشا الان یه پناه خانوم داریم یه اقا پاشا
مامان پناه و پاشا🧸🩷
باباش این اسم رو خیلی دوست داشت وقتی به زبون آورد که پناه باباش هست به دل همه ما نشست به نظرم پشت این اسم یه دنیا آرامش هست امیدوارم دختر ما هم همیشه در آرامش باشه
مامان پناه
پدرش عاشق اسم پناه هست دو هفته دیگه باید برم انومالی اگر خدا کمک کنه و سالم و سلامت باشه و دختر گلم باشه همون پناه میزاریمش😍😍
مامان پناه
این اسم رو هروقت که میشنوم یه حس آرومی و امنیت بهم دست میده دلنشین و زیبا و دلم میخواست دوباره دختر داشتم بذارمش پناه که خداجون دوتا دختر بهم هدیه دادن اولی هانا و دومی که یک ماه دیگه به دنیا میاد پناه اسم دخترای من هم خوش آوا هستن و هم معانی زیبایی دارند ‌انشالا که پناه هم باشند و بدرخشند
مامان پناه
من دوست دارم اسم بچمو بزارم نیوشا یاهم پناه نظرشما کدومش خوبه
بابای میران
من عاشق اسم پناه بودم .. تا لحضه اخر بهش گفتیم پناه ‌ مامانم از چشمم انداختش وقتی شوهرم رفت ثبت احوال شناسنامشو بگیره گفتم بزار ماهور . الانم چشمم دنبال اسم پناهه اسمش خیلی خاص دلنشین بود ولی خیلی قصه خوردم همون نزاشتمش پناه
مامان ماهور ...ماه من
همیشه دلم یه اسمی میخواست که خاص باشه و سخت ادا نشه،بین همتا و پناه مونده بودم که پناه بیشتر به دلم نشست.❤️ البته که انتخاب اسم خیلی سخته☺️
مامان پناه
من وهمسرم تا هفته اخر چندتا اسم برای دخترکمون انتخاب کردیم،ولی وقتی میخواستیم قطعیش کنیم هی دودل میشدیم اخه انتخاب اسم خیلی مهمه،دیگه هفته اخر یهو اسم پناه رو پیشنهاد دادم و همسرم هم خیلی خوشش اومد و تو کمال ناباوری دیدم اصلا تو اون یه هفته از این اسم زده ک نشدم خیلی هم ارتباط گرفتم باهاش و ی دلیل دیگه انتخاب این اسم این بود دیگه نیاز ب معنی کردن نداره خودِ اسم گویای همه چی هست. و الان دخترکم ۵سال و۱۰ماهه ک شده پناهِ مامان و باباش😍
مامان 🎀panah🎀
اگه خدا بخواد اسم دخترم و من می‌زارم پناه از وقتی که فهمیدم دختره همسر با این اسم باهاش حرف میزدم
مامان فندیق
منم خدا بخاد سه ماهه باردار هستم هنوز جنسیت بچه رو نمی‌دونم اما با شوهرم تصمیم گرفتیم اگر خدا خواست و دختر شد پناه ما باشه یه پسر هم دارم به اسم ارسلان البته نذر کردم انشالله به دنیا اومد تا هفت روز الی چهارده روز فاطمه باشه طبق خواسته پیامبر اکرم انشالله که سالم و صالح باشه خیلی برام دعا کنین مامان ها یه هفته دیگه باید برم انتی انشالله که سالم باشه و صالح بچه مو نذر آقا امام زمان کردم انشالله خودش نگهدارش باشه 🌹🌹🌹
مامان سبحان
اسم دختر پناه و پسر حامی چطوره؟
مامان امیر صدرا
دعاکنید خدا بمنم یک دختر سالم ببده اسمشو بزارم پناه😍
مامان تربچه
من دلم میخواد اسم دخترم رو پناه بذارم ولی گویا اسم پسر رو هم پناه میذارن
مامان نفسم
از اولی ک جنسیتشو فهمیدیم کلی اسم انتخاب کردیم آخرم شد ملورین ۶ ماه اخر همه ملورین صداش میکردیم تا زمانی ک بدنیا اومد موندم بازم صداش کنم یا ن اخه قرار بود قسمتش با اسمش رقم بخوره اومدیم خونه شبی ک باباش قرار بود صبح بره شناسنامشو از ثبت احوال ثبت کنه و بگیره تا صبح خ ابم نبرد و به این فک میکردم ک اسمش مهم ترین چیز توزندگیشه ک تااخر عمر همراهشه بعدازکلی فکر وبه ترکیب اسم منوباش (بهمن.پریسا)ومعنی قشنگ پناه پی بردم ک حالا ک اومده میشه پناه مامان باباش وهمونجا بود ک نیت کردم بشه پناه همه مردم و یه تصمیم بزرگ واسه زندگیش گرفتم ک انشالله بزرگ بشه بتونه رسالتش رو انجام بده الان پناه جون ۵ماهونیمشه و منو باباش واقعاعاشقشیم واقعا شد پناه ما دوتا
مامان پناه جون
من باباش انتخاب کرد وقتی گفت بزاریم پناه به دلم نشست و وقتی فهمیدیم دخمله گذاشتیم پناه خانوم 🩷🤩🤩🤩🤰
مامان 🩷پناه🩷
من دوقلو دختر باردارم و الان دوتا اسم دلوین و پناه را انتخاب کردیم اسمی ک ب پناه یا ب دلوین بیاد پیشنهاد بدین
مامان دنیا
فکر نکنم قشنگ تر و با معنی تر از این اسم برای دختر پیدا بشه 😍اگه دختر دار بشم قطعا اسمش پناه میشه
Nazanin