منم یه دختر دارم اسمش پریا هست اگه خدا یه دختر دیگه بهم بده میخوام اسمشو بذارم ژینا عاشق این اسم شدم من🥰🥰خدایا فرزند سالم و صالح رو قسمت همه چشم انتظار ها کن
آسای
دختر قشنگم عاشق اسم قشنگشم
در تنهاترین بخش زندگیم
دخترم زندگی بخش مامان شد
مامان ژینا
ژینای منم یه هفته دیگه به دنیا میاد قربون خودش و اسم نازش برم🥰
مامان ژینا
اسم دخملیه منم ژیناس
عاشق اسمشم خیلی باعشق صداش میکنم در اوج ناامیدی متوجه بارداریم شدم خدا این دختر قشنگ بهم بخشید
نظر کاربران درباره اسم ژینا