من با انتخاب شخصی خودم اسم کایلین رو انتخاب کردم و واقعا از ته دلم خیلی راضیم ،عاشق اسم دخترمم،هر موقع که صداش میکنم آرامش میگیرم،واقعا یه اسم خاص و شیک هستش و معنی خیلی قشنگی هم داره
خلاصه که امیدوارم سالها بعد خودشم از انتخاب اسمی که براش کردیم راضی باشه❤️
مامان کــایلین🍓
کایلین را انتخاب کردیم چون اسم خواهرش کایرا بود، و اینجوری هردو اسم بهم نزدیک و با فامیلی هماهنگی خوبی داشتند. دنبال اسمی بودیم که هم از نظر معنی در تمام فرهنگها خوب باشه و هم آوا و هماهنگ با کایرا.
بابای کایلین
این اسم قشنگ و ما با کلی وسواس انتخاب کردیم چون نمیخواستیم اسمی بزاریم که همه جا پر باشه از اون اسم و اسم کایلین خیلی خاصه و تک
نظر کاربران درباره اسم کایلین