اسم دخترم دلاریس هست هر کی میپرسه اسمش رو میگم بازم بیشتر خوشم میاد هم اسم تکراری نیست هم معنیش قشنگه 🥹😍
مامان دلاریس
اسم دلاریس خیلی قشنگه من اسم دخترمو میخوام بزارم دلاریس
مامان دلاریس
اسم جیگر توراهی منم دلاریس 🥰🥹🤰🏻
مامان delaris
من بین اسم دلاریس و جانا و آنیسا موندم کدومشون بزارم؟!
مامان جانا
اسم دختر قشنگ منم دلاریس اول اسم دیانتوس انتخاب کرده بودم ولی خب اسم یونانی هست وثبت نمیشه کرد و میخواستم اسم شناسنامه یه چیز دیگه بذارم و دیانتوس صداش کنم اما ازیه طرف دوست نداشتم دخترم دو اسم بشه .هفته های آخر بارداری بودم که خیلی یهویی اسم دلاریس تو اینستا دیدم و عاشقش شدم.
مامان دلاریس
شوهرم عاشق دختر بود خودش با عشق این اسنو انتخاب کرد
مامان دلاریس
اسم دخترم رو باباش انتخاب کرد دلاریس قشنگع😍
مامان دلاریس ایمانی
دلاریس اسم خیلی خیلی زیبا است
مامان دلسا جون
سلام دوستان
من بین ۳ تا اسم موندم کدومو انتخاب کنم میشه نظر بدین
آناتا ،دلاریس ، آرنوش
کدوم😍
مامی
اسم تو دلیم دلاریس هست 😍😍
هنوز جنسیت مشخص نبود گفتم پسر شد فراز
دختر شد دلاریس😍😍😍
مامان آراز
دنیز
کنجد
وقتی ک با باباش به تفاهم نرسیدیم سر اسم دلسا و گف بگیریم یه اسم بهتر پیدا کنیم🫠بعد اینستا دید گف دلاریس چطورره یکم فک کردم و گفتم عالیه گف پس همین شد اسم دخترررم
نظر کاربران درباره اسم دلاریس