این اسم و قبلا شنیده بودم چون اسم همسرم رضا حس کردم با اسم رسام همخونی دارن و این شد ک اسم پسرمون شد رسام🥰
مامان رسام
از قبل بارداری من اسم مرسانا دختر و رسام پسر رو انتخاب کردم
اول گفتن دختره و من همش مرسانا صداش میکردم ۵ ماهگی متوجه شدم پسره بعد شد رسام همسرم انتخاب کرد .چون نزدیک اسم خودم و همسرم بود .
نظر کاربران درباره اسم رسام