من و بابای دخترم میخواستیم اسم دخترمون غزل بزاریم ولی وقتی که به دنیا اومد بابابزگش گفت من میخوام اسم نوهام شیرین باشه و از بس که دخترم شیرین بود ماهم قبول کردیم 😊
مامان شیرین
من این اسم رو دوست دارم
و مجردم
مامان زهرا
ازوقتی که باردارشدم ۱۸۰درجه زندگیمون تغییرکرد،ثبت لحظه های خاص داشتیم،الحمدالله خیلی ازمشکلاتمون برطرف شد،لحظه های خاص و شیرینی و کنارهمسرم تجربه کردم،۵ماهگی که رفتیم سونوگرافی بهمون گفت دختر،باهمسرم به نتیجه ای رسیدیم که این همه تغییر و شیرینی زندگیمون،دخترمونوشیرین خانم صداکنیم❤️❤️
الهی این همه تغییرقشنگ به زندگی همه اثابت کنه🤲
مامان شیرین خانم
منو همسرم دوتایی تصمیم گرفتیم اسم شیرین انتخاب کنیم دوتامون عاشق این اسم بودیم قبل ازدواج خداروشکر شد شیرینی زندگیمون😍😄
مامان شیرین
سلام. منوهمسرم هردو با کلی وسواس شیرین رو انتخاب کردیم و ایرانی بودن و معنیش خیلی برامون مهم بود و اسمی میخاستیم ک توش ش باشه با مسما باشه لوس نباشه و ب هر سنی هم بخوره ک شد شیرین
مامان شایان
من همسرم چون اسمش فرهاد اسم دخترمون رو دوس داشت شیرین بزاره منم دوست داشتم اسمش شد شیرین
مامان شیرین
والا اسم دختر من نهاله.از بس شیرینه ، شیرین صداش میکنم😅
مامان هستی
سلام شیرین جونم و مادر بزرگش اسمش و انتخاب کرد و در دقیقه ی نود اعلام کرد من دوست داشتم اسمش و بزارم شیدا
نظر کاربران درباره اسم شیرین