من و همسرم ۱۰ سال میشه که همو میشناسیم و ۳ساله که عروسی کردیم، از زمانی که با هم دوست بودیم همیشه وقتی ماه تو آسمون میدیدیم ذوق میکردیم و به هم میگفتیم وای ببین ماه چه کامله، یا ببین ماه چه هلال قشنگی شده.. خلاصه همیشه از دیدن ماه تو آسمون تو هر حالتی ذوق میکردیم، یه شب تو همون دوران دوستی تصمیم گرفتیم اگر دختر دار شدیم اسمشو بزارمیم ماه🌙 و الان ماهمون ۷ ماهشه🥹
مامان ماه🌙
قرار بود اسم دخترمو بزارم ماریان ولی خب ثبت احوال قبول نمیکنه پس میزارمش ماه
ماه مامان
✨🌙
نظر کاربران درباره اسم ماه