اسم دخترم فاطمه مهراس و منو همسرم ازین انتخاب بینهایت راضی هستیم😍
همسرم انقدددر دوسداره اسم دخترمونو ک برا دومی ک تو راهه میخواد اسم انتخاب کنه میگه هر چی میگردم ب قشنگی مهرا نیس🥺
مامان لاک پشت کوچولو
به نام یزدانِ جان و خرد،
به فروغِ مهرِ اهورایی
در سپیدهدمِ تقدیر،
آنگاه که چرخِ گردون بر مدارِ نور میگشت،
دختری از تبارِ روشنایی بر آستانِ خانهی ما گام نهاد؛
و نامش را «مهرا» خواندیم…
نامی برآمده از مهرِ باستان،
از خورشیدی که بر فرازِ البرز میتابد،
از فروغی که جان میبخشد و دل مینوازد.
و شگفت آنکه این نامِ اهورایی
از زبانِ برادرش «آریا» جاری شد؛
گویی در خونِ پاکِ او
ندای نیاکان میتپید
و میدانست این دختر
فرزندِ نور است و سزاوارِ نامی از جنسِ خورشید.
مِهرا…
ای فروغِ خانهی ما،
ای زادهی مهر و نشانِ زندگی،
چنان بدرخش
که سایه از پیشِ گامهایت بگریزد،
چنان مهربان باش
که دلها در پناهِ نامت آرام گیرند.
تو نه تنها دختری برای ما،
که عهدی دوباره با روشنایی هستی؛
طلوعی از تبارِ خورشید،
که بر سپهرِ زندگیمان جاودانه خواهد تابید.
مامان آریا💙مِهرا💝
وقتی مجرد بودم عاشق اسم مهراد شدم بعد ازدواج و بارداری قرار شد اگه پسر شد بزاریم مهراد اما فرزندم دختر شد
منم دنبال اسم بود که اول حرفش م باشه و به مهراد بیاد که با اسم مهرا آشنا شدم
همسرم قبول نمیکرد ولی در نهایت کنار اومد و اسم دختر قشنگمو گذاشتم مهرا❤️
مامان مِهرا
راستش اسم همسرم مصطفی هست
وقتی باردار بودم کلا انتخاب اسم دخترم رو به همسرم سپردم
بعد یک روز یکی از اقواممون داستانی تعریف میکرد ک از شخصی نام برد ب اسم مهران........اما من مهرا شنیدم و به همسرم پیشنهاد دادم اونم خوشش اومد ولی چیزی نگفت منم دیگ پی حرفمو نگرفتم .....روز زایمان بعد ک شناسنامه گفت میگیرم ب اسم مهرا.....بعدترش پرسیدم چرا گذاشتی مهرا تو ک سودا دوست داشتی دیگ گفت من فکرکردم تو دوست داری چیزی نگفتم...منم گفتم منم فکرکردم تو دلت نشسته چیزی نگفتم😂خلاصه هردوبا فکراینکه طرف مقابل این اسمو پسندیده اسم دخترمونو گذاشتیم مهراجان❤
مامان مهرا
اسم دختر من هم مهرا ست
مامان مهرا
سلام اسم مهرا رو چند ماه قبل از اینکه تصمیم به بچه دار شدن بگیرم انتخاب کرده بودم و همسرم هم دوست داشتن. اسم یه دختر هنرمند و موفق بود. منم تصمیم گرفتم اسم دختر زیبای خودمو بزارم مهرا . هم معنی اسم خودم و هم لفظ اسم پدرش بود و چی از این کامل تر😄😙😍
مهرای مهربون من در ۴۰ هفتگی در ۱۱ مهر به دنیا اومد.
مامان مهرا
سلام.من تولیست اسمهای قرآنی خاص دخترانه دیدم اسم مهرارو. بعدفهمیدم قرآنی نیست می خواستم عوض کنم.اما شوهرم خیلی خوشش اومده بودازاسم مهرا.با توکل به خدا دیگه همین اسم روگذاشتم.البته مثل اسمش مهربانه.😊
مامان مهرا
اسم مهرا برای من تو ماه هفتم بارداری قطعی شده بود من خودم این اسم رو خیلی دوست دارم و حس خوبی دارم وقتی دخترم رو صدا میکنم معنی اسم مهرا یکی بانوی مهربان هست و یکی دیگه دختری از جنس خورشید که من دومی رو دوست دارم دختری از جنس خورشید
نظر کاربران درباره اسم مهرا