من وقتی نامزد کردم از دوران نامزدی دوست داشتم اسم دخترم آرامش باشه با همسرم ک در میون گذاشتم اونم همین حس رو داشت باردار که شدم و در کمال تعجب همه اسمش رو گذاشتم آرامش. واقعا دختر بانمک و باهوشیه و گاهی اون آرامش رو ب آدم میده ولی در اصل اسمش رو باید میزاشتم طوفان🤣🤣🤣 چون آرامش قبل طوفانه😅😅😅😅😅
اینم از آرامش زندگیم🥰🥰🥰🥰
مامان آرامش و آرشام
اسم زیباییست. ایستایی و سکون در آن وجود دارد که توجه دیگران را به عنوان اسم جلب میکند
متین خسروی
زمانی که من آرامش رو حامله شدم و چون یه پسر داشتم و دیگه دوست نداشتم بچه دار بشم و از صدای بچه همیشه فکر میکردم حالم بد میشه وقتی متوجه ی حاملگیم شدم میخواستم سقط کنم ولی مامانم گفت شاید خدا جورش کنه دختر بشه ها نکن گناهه قسمت اینجوریه بالاخره تا مدتی کلنجار رفتم و ناخودآگاه آرامشی در من به وجود اومدن که فکرشم نمیکردم و البته نمیدونستم دختره وقتی فهمیدم به همسرم گفتم پس این دختر بود که بهم آرامش داد بعد یهو به همسرم با تعجب گفتم یه اسم قشنگ , گفت چی ؟ گفتم آرامش , خب آرامش بهم آرامش داد دیگه پس اسمش رو میذاریم آرامش ..... البته نگم براتون که الان آرامش نیستا طوفانه😁
مامان آرامش
ماهورا به معنای همتی ماه و اینم یه عکس از ماه خونمون ماشالله یادتون نره😉😜
مامان ماهورا
من یهوویی اسم امیرمهدی و انتخاب کردم
سه ماه تمام نظرم پرهام بود صدم ثانیه شد امیر مهدی😂پادشاه صالح
نظر کاربران درباره اسم آرامش