بین چنتا اسمی که به همسرم پیشنهاد دادم آرزو رو انتخاب کرد، اولش خیلی دوست نداشتم ولی الان به دلم نشسته اسم شیک اصیل تهرانی
مامان آرزو🎀🍼🩷
اسم خوپم آرروهست
مامان شاهان
اسم دختر منم هلنسا هستش خیلی دوسش دارم
مامان هلن سا
اسم درختر کوچولی من آرزو من آرزو داشتم بچه ی اولم دختر بشه بخاطر همین حتی قبل از بارداری گفتم اگه دختر شد اسمشو میذارم آرزو چون واقعا ارزد داشتم یه دخمل خوشگل داشته باشم ک خدا بهم داد 😍😍😍😁
مامان آرزو
اسم پسر من مهدی هست..خیلی دوست دارم شب نیمه شعبانبود رفتم دکتر گفت قلبشنامنظم میزنه پیش خودم گفتم یا امام زمان پسرم سالم باشه اسمشو میزارممهدی تا انشاالله یکی از سربازات بشه ...
مامان مهدی
من اسم پسرموخیلی وقت پیش انتخاب کردم،اسمش تیام هست یعنی چشام،بعضی هااسمشومسخره میکنن باباشم میگه کاش اسمشوعوض میکردیم ولی من گفتم نه
مامان تیام
من خودم اسمشو انتخاب نکردم باباش انتخاب کرد منم دیدم خیلی قشنگ وبا معنی هست فوری قبول کردم خوشحالم باباش اسمشو انتخاب کرد خیلی به فامیلش هم نزدیک هست
مامان بنیتا
چون ارزو منو باباش شده بود تو اتاق عمل نظرم قطعی شد
نظر کاربران درباره اسم آرزو