معنی اسم ابرا

چشم پوشی کردن، بخشیدن

ریشه اسم ابرا

فراوانی اسم ابرا

در حال حاضر ۶۸۹ نفر در گهواره با نام ابرا ثبت نام شده اند.

نظر کاربران درباره اسم ابرا

سلام.من توی فیلم یاغی اسم أبرا شنیدم و خیلی برام جالب بود وقتی سونو تایید کرد که دختره تصمیم گرفتم اسمشو ابرا بزارم🥰
مامان abra
اسم دخترم ابراست با کلی عشق منو باباش زیباترین اسم رو براش انتخاب کردیم واقعا هم بهش میاد کوچولوی من یه تیکه ابره😂😍
مامان اَبرا
وای چرا تو گوگل معنی فارسیشو نمیاره همش میاره إبرا ریشه عربی
مامان لوبیا
از دوران دوستیمون منو همسرم اسم ابرا رو انتخاب کردیم و آرزومون این بود ک بچمون دختر بشه خداروشکر همون شد و اسم گل دخترمون هم ابرا همسرم اسم دختر بعدیمون هم از الان انتخاب کرده افرا😍🥹 یعنی خانوادم ک از الان دخترمو ب اسمش صدا میزنن من هلاااااک میشم😫 امیدوارم هممون صحیح و سالم بغل بگیریم نی نی هامونو
مامان اَبرا👧🏻🩷
اسم دختر ناز منم ابراست عاشق خودش و اسمش مامان فداش 😍❤️
مامان ابرا خانوم ☁️🌈
منم جوجو تو راهی دارم هنوز سونو نرفتم اگه دختر بود می‌ذاریم ابرا اگه پسر بود کاوان
مامان کاوان
اسم دختر منم ابرا اول دوست نداشتم بین رستا و ابرا مونده بودم و خلاصه ابرا رو انتخاب کردیم
مامان مامان ابرا خانم💖😻
من و همسرم تو اسم خیلی اختلاف نظر داشتیم قرار شد سه تا اسم همسرم انتخاب کنه سه تا من لای قران بذاریم تا انتخاب کنیم از شانس امام رضا طلبید و‌ مشهد رفتیم دیگه فرصت رو‌غنیمت شمردیم و تو مسجد گوهرشاد از لای قران اسم در اوردیم و اسم دخترم ابرا شد از همه قشنگترش برام این بود که معنی اسمش میشه شفا دادن و بخشیدن همون که امام رضا بهش معروفه خیلی خیلی از انتخابش راضیم 🩷
مامان اَبرا جون
خیلی از اسم ابرا خوشم میاد و واقعا حس خوبی ازش میگیرم اما پدرم میگه اسمشو بزاری ابرا فردا بهش میگن آبرا .منم به هیچ اسمی به جز ابرا نمیتونم فکر کنم چون خوشم از اسمای دیگه نمیاد
مامان سوین
ابَرا قشنگ‌ترین اسمی بود که واسه دخترم میتونستم انتخاب کنم چون لطیفه،نرمه،سفیده وقتی صداش میکنم خیلی حس خوبی میگیرم از اسمش قشنگش انگاری یه تیکه از آسمون تو خونمونه 🤍☁️
مامان ابرا
اسم دختر گل ماهم با انتخاب بابا و مامان شد ابرا خانوم ☁️🌈
مامان ابرا خانوم ☁️🌈
❤️👶َابرا خانم❤️
مامان اَبراخانم
من اسم ابرا رو زمانی که اولین بچه ای که اسمش ابرا شد انتخاب کردم دختر یه خانم بلاگر بوده که برای دخترش اسم ابرا رو انتخاب کرده بود و اون زمان ثبت احوال بهش شناسنامه نمیدادن اسم ابرا رو اون اولین نفر برای بچش گرفته بود خیلی دوست داشتم اسمشو از اون موقع انتخاب کردم اگ دختر دار شدم بزارم ابرا😍❤️
مامان ابرا
منم دختردار بشم اسمشو میزارم ابرا اسم خودم سارا😍
sara
اول اسمی ک انتخاب کردیم اصلا قبل این که باردار شم همیشه من وهمسرم میگفتیم بچمون دختر بشه اسمشو میزاریم افرا تا ماه ششم هم همین اسم افرا بود ولی یهو همسرم گفت ابرا هم خوبه گفت هر چی تو بگی افرا یا ابرا فرق نداره منم ی ماه مقاومت کردم ولی آخرش حس کردم ابرا قشنگ تره افرام قشنگه ولی حس میکنم ابرا ملوس تر و لطیف تره از ماه ۷ تا الانم اسمش ابرا ☺❤
مامان ابرا
ما قبلا بین ۳تا اسم مونده بودیم ک یکیش ابرا بود (ی روز رفتنی ارایشگاه برای اصلاح)ی خانوم فالگیر اونجا بود همش وسوسه بودم ک منم برم ببینم چی میگه ولی متاسفانع وقت نداشتم 😅رفتم نشستم رو صندلی (این خانوم فالگیر اومد)رو یالا سرم وایساد با خانوم ارایشگره حرف میزدو یهو ب من نگاه کرد گف دختر تو حامله ای (درحالی ک لباسم جوری بود ک اضلا معلوم نبود حاملگیم)بغد خندیدم گف بچت دختره😨من شوک بودم بعدش گف ک دختر سفیدی میشه شیطون ولی اروم (ک واقعیت تبدیل شده)بعد گف اسمشو از اسمون انتخاب کردین از اشکال اسمون😨من یهو فکرم رفت اسم ابرا…بعد اومدم زود همسرم گفتم 😕و شد اسمش ابرا خانوم قربونش برع مامانش😍(نوشته ۱۴۰۳/۱/۳۰)
مامان اَبرا