خیلی طول کشید اسمش انتخاب کنم ولی این اسم خیلی خیلی به دلم نشست امیدوارم با اومدنش همه چی خوب و عالی بشه ایرن مادر چند روز دیگه به دنیا میاد امیدوارم بتونیم بهترین زندگی برات بسازیم عزیز دل مادر🥺🥺❤️💋
مامان ایرن
اسم دختر قشنگ منم شد ایرِن😍😍😍
خاص و تک و شیکه واقعا و از انتخالم به شدت راضیم🥹🥹
مامان دورت بگرده😍ایشالا با اومدنت صلح و عشق و ازادی رو بیاری برای
ایرانمون❤️🥹
مامان ایرِن 🩷🐣
من از این ایم خوشم اومد چون هم زیباست هم با معنی و اصیل هست
امیدوارم با اومدنش صلح و دوستی بیاره برام مهم بود ایرانی اصیل باشه و اینکه با فامیلیش هم خیلی میاد😍
مامان ایرِن🫶🏻
من و همسرم دوست داشتیم اسم دخترمون رو ایران بذاریم ولی با توجه به اینکه ایرن معنای بیشتری داشت ایرن رو انتخاب کردیم بعلاوه اسم کشور عزیزمون ایران، ب معنی الهه صلح و دوستی و نام ملکه روم شرقی هم هست
مامان ایرِن
اسم دخترم رو ایرن گذاشتم چون به نظرم خیلی خاص....به معنای ایران ...
مامان ایرن
اسم مامانم ایرن بود😍معنیه اسم الهه صلح و دوستی...منم گذاشتم روی گل دخترم
نظر کاربران درباره اسم ایرن