من ازهمون اول بارداری گفتم اگ دخترشد اسمشو بزاریم دیلا و همینطورم شد از وقتی دیلاجونم به دنیا اومده همه دیلا خانوم صداش میزنن حتی خودشم وقتی میخواد معرفی کنه میگه من دیلاخانوم خوشگل هستم 😅😍حس خیلی خوبی دارم به اسمش دیلا به معنی (فرشته ای بابال های کوچک هم میشه)
مامان دیلا خانوم
همیشه از اسم دیلا خوشم میومد میگفتم اگه زمانی دختر دار شدن اسمشو میزارم دیلا آخرش هم به آرزوم رسیدم چون اسم پسرم هم طاها هست گفتم بهم میان طاها و دیلا
نظر کاربران درباره اسم دیلا