ما از وقتی فهمیدم حامله هستم سر اسم مشکل داشتیم من میگفتم نفس شوهرم هر دفعه یه چیزی میگف مثلا باران مارال خواهرشوهرم میگفت هدیه مادرشوهرم نگین خلاصه قرعه کشی کردیم شد نفس گذاشتیم بین قرآن شد نفس نمیدونم چی شد لحظه آخر تصمیم شوهرم شد ساحل دیگه گذاشتیم ساحل الانم خیلی اسمشو دوس دارم ساحل اسم ارومیه آدم باهاش آروم میشه یاد دریا آرامش میوفته خدارو شکر دخترم مثل اسمش خیلی آرومه
مامان ساحل
من سوم دبیرستان بودم ک یه همکلاسی جدید بهمون اضافه شد وقتی فهمیدم اسمش ساحلِ از همون لحظه ب بعد عاشق اسم ساحل شدم و دیگه هیچ اسم دیگه ای به دلم ننشسته تا حالا..پیش خودم گفتم یه روزی ازدواج کنم و خدا بعم دختر بده اسمشو میزارم ساحل😍این قضیه رو به همسرم گفتم و با کمال میل قبولش کرد🫠هنوزم ک هنوزِ از خدا یه دختر نازو خوشگل میخوام ک آرزوم برآورده بشه و اسمشو بزارم ساحل🥰و قطعا خدا یه دختر میده بهمون👧🏻🩷از همین حالا دورت بگردم ساحلم💙
خدایا مث بقیه چیزا ک ازت خواستیمو بهمون دادی، لطفا امسال یه دختر سالمو خوشگلو بلا به من و همسرم بده ک اسمشو سالهاست انتخاب کردم و ذوقشو دارم ک این اسمو بزارم براش و یه عمر با عشق صداش کنم،مرررسی 🙏🏼🥹
به وقت ۱۴۰۵/۰۱/۱۶🌱💕
مامان میشم🥰
دنبال اسمی با ارامش میگشتم ساحل اومد تو ذهنم😍
بین دریا و ساحل گیر کردم ولی چون اسم ساحل رو کمتر از دریا شنیدم گفتم پس ساحل
زهرا
اسم باباش سجاده و اسم دخترشم خودش انتخاب کرده ساحل 🧿💋
مامان 🐣ساحل🧸
نامزدم همیشه میگه ساحل و شاهین
خیلی دوست دارم زودتر مامان بشم به امید اون روز مینویسم بمونه به یادگار ساحل خانومه مامان نازیلا بابا جاسم ✨🌸💕🥺🦋
نازیلا صالحی
ما فامیلیمون دریا هستش اسم دخترم هم گذاشتم ساحل الان به هرکس میگم اسم دخترم ساحل دریا هستش باور نمیکنه
مامان سلین دریا
من ااسم خودم صغری هست ولی تو خونه بهم میگن ساغر اسم عشقم بابای دخترم محسن از ۴ سال پیش اسم پیج اینستام گذاشتم ساحل همینجوری دوست داشتم ساحل بهم آرامش میداد همیشه میگفتم یه دختری گیرم بیاد اسمش بزارم ساحل تا خدا بهم نظر کرد الانم میخوام اسم دخترم بزارم ساحل و مطجینم نه تنها آرامش خونم بلکه رزق وروزی وبرکت هم برام هست قربونش بشم تقربیا یه ۴۰ روز دیگه به امید خدا میاد تو بغلم😘😘
مامان ساغر
من میخواستم بزارم نفس باباش از قبل بارداری میگفت دلم دختر میخاد اسمشو بزارم ساحل دیگه اصرار کرد اسمشو گذاشتیم ساحل خیلی اسم خاصو قشنگیه ✨
مامان جوجه
من به انتخاب خودم نبود شوهرم گذاشت شوهرم میگه از دوران مجردیش دوست داشت بزاره اسم دخترش رو ساحل من چند روز پیش رفتم سونو تا جنسیتش رو بدونم فکر میکردم که پسره تا اومدم خونه شد شوهرم از سرکار اومد بهش گفتم دختره داد زد گفت وای ساحلم 🥹
مامان ساحل
منم دخترم ساحل عاشق خودشو اسمشم
مامان ساحل
سلام
من اوایل اصن دوسنداشتم این اسمو
ولی شوهرم خیلی اصرار میکرد ک ساحل بزاریم ماه آخربود ک نشستیم دوتایی جدی حرف زدیم ک دیگ باید اسم انتخاب کنیم دیدم واقعا خیلی اسم قشنگیه بعد تصمیم گرفتیم ک همینو بزاریم
مامان دخترم❤️❤️❤️
سلام از8ماهگی تصمیم قطعی گرفتیم ولی بازم شک داشتم رو شناسنامه همسرم اسمشوساحل گذاشت وقتی به اسم ساحل فک میکنم آرامش خاصی توذهنم میادین حالودوس داشتم
مامان ساحل
من اسم دختر اولم راشل بود خیلی دوست داشتم یه اسمی بذارم که به راشل بیاد.. خودم رامش رو انتخاب کردم ولی متاسفانه پدر گرامی موافق نبود و سر اسم ساحل به توافق رسیدیم😉
مامان ساحل
منم اسم خودم ساراست اسم گل دخترمم گذاشتم ساحل که به هم بیاییم ... ساحله من بعداز 12 سال انتظار اومده.. اسمشم یهویی اومد تو ذهنمون بزاریم ساحل... نفسمه
مامان ساحل و سهیل
از چها ماهگی که غهمیدم جنسیتش چیه رفتم، شمال لب دریا و ساحل یادم اومد گفتم ساحل میزارم از معنی دریا خوشم اومد😍😍😍
مامان ساحل
ای جان منم ساحل گذاشتم
مامان 🧚♂️sahel🧚♂️
وای عزیزم منم اسم دختربزرگم دریاست.اسم دخترکوچکم هم ساحل.اینقد بهمدیگه وابسته ن که من تاحالاخواهراینجورندیده بودم.دقیقامث اسمشون ساحل به معنای کناره ی دریا
مامان ساحل
سلام... از وقتی فهمیدم بچه دختره اسم ساحل رو انتخاب کردم ک ب اسم دخترم سارا هم بیاد
از معنی زیبای ساحل هم خوشم میاد
ساحل به زبان فارسی یعنی کناره ی دریا
وبه زبان ترکی به معنی گیسو بلند
نظر کاربران درباره اسم ساحل