ما تازه اشنا شدیم و اولای اشنایی همسری نظرمو درمورد بچه پرسید، من امادگی نداشتم و گفتم علاقه ای ندارم ولی بعد ک عقد کردیم شوهرم گفت دختر داربشیم اسمشو میزارم گل اندام ،منم دوست نداشتم کلی کل کل کردیم😅 حروف ترکیبی اسممنو گذاشتیم کنار هم صنم انتخاب کردیم البته هنوز نی نیمون نیومده ولی اسمشو انتخاب کردیم ولی من دلم میخواد دوقلو باشه😍 صنم وعلیسان
مامان ثمره عشقمون
سلام منم اسم صنم انتخاب کردم. چون معنیش زیباست. (معشوق، دلبر) انتخاب همسرم هست این اسم.
مامان 🤰(صَنَم)👶
سلام اسم دختر من صنم هستش و
از نظر من صنم یک اسم بسیار زیباست
مامان پریماه
سلام من اسم صنم پیشنهاد شوهرم بود. اول دوست نداشتم ولی با کمی تحقیق فهمیدم اشخاصی که صنم نام داشتن زن های قوی و با دل و جرأت بودن من اینه صنم رو دوست داشتم😍❤️
مامان صنم
اسم دختر منم صنم هستش من از همون اولا قبل از ازدواج هم به صنم علاقه داشتم.بعدازدواج هم که خدا بهم دختر داد واز فرصت استفاده کردم...😍معنی معشوق وقابل ستایش...رو دوس داشتم
نظر کاربران درباره اسم صنم