تو دبی یه جایی هست اسمش دبی ماریناست
خیلی خوشمون اومد و سرچ کردیم دیدیم تو ثبت احوال ایران ثبت میشه و اسم دخترمونو مارینا گذاشتیم
حالا برای پسرمون دنبال اسم میگردیم که هم قشنگ و جدید باشه و هم به مارینا بیاد
مامان فندقی🌰
ما اول میخواستیم مانیا بزاریم بعد معنی خوبی نداشت یعنی دائما مریض بعد مارینارو انتخاب کردیم که یکی از معنیهاش دارنده همه چیزهای خوب بود بعد این اسم انتخاب کردیم
مامان مارینا
سلام من وبابای ماریناابتدااسم ملیناروانتخاب کردیم برادخترمون اماچندوقت بعدمتوجه شدیم مایناتواصطلاح پزشکی معنی خوبی نداره ومنصرف شدیم تااینکه کتاب اسم گرفتیم توکتاب اسم چشممون خوردبه اسم ماریناکه به معنی جویبار،آب بودکهتوثبت احوال کشوربه معنی دارنده یک چیزارزشمندثبت شده بود.تابه حال این اسم به گوشم نخورده بودوقتی چندبارزمزمش کردیم عاشق این اسم شدیم این شدکه اسم فرشته کوچولوی ماشدمارینا
نظر کاربران درباره اسم مارینا