اسم دختر قشنگم رو مهوین گذاشتيم چون از اول صورتشو گرد و روشن تصور کردیم الانم که به دنیا اومده دل همه رو برده دقیقا صورتش گرد و پرنوره 😍 خییییلیم ناز داره 😅 البته دلیل دیگرشم هم وزن بود اسمش با اسم خودمه ...مهوین و نازنین😍😉
مامان مهوین
اسم دختر ناز من مهوین هست اول میخواستم مهوا بزارم ولی مهوین خیلی جدید تره و هیچکس تاحالا همچین اسمی نزاشته برا بچش و معنی زیبایی هم داره پیشنهاد می کنم
نظر کاربران درباره اسم مهوین