اسم دخترم یسنا واسم پسرم محمد پارسا به نظرتون اسم یسرا بزارم قشمگه؟؟؟
مامان نیکا
اسم منم یسرائه
واقعا اسمم رو خیلی دوست دارم
یسرا
سلام یسرا خونده میشه یائوسرا
مامان اسما
چون بآباش اسم یسرا دوست داره
بابای یسرا
محمدکیان عشق منه
محمد به احترام اسمپدر بزرگش کیان همبه دلیل با معنی وباابهت بودنش
مامان کیان ودایان
منم اسم دخترم یسرا از تو قرآن انتخاب کردم یعنی آسانی و راحتی و دختر خوش قدم
مامان یسرا
سلام من و همسرم از میان اسامی قرآنی چند اسم رو انتخاب کردیم ک هم وزن اسم یسرا بودن با توجه ب معنی زیباش و انتخاب توسط دختر کوچولوی ما ریحانه جان اسم یسرا رو انتخاب کردیم وقتی ک من 5 ماه یسرا رو بارداربودم انتخاب کردیم .....و از بین معانی اون معنی دختر خوش قدم برامون جذابتر بود😍
نظر کاربران درباره اسم یسرا