مجرد بودم و توی اوج خوندم رمان یه رمانی خوندم که یکی از شخصیت فرعی داستان اسمش رایین بود از اونموقع عاشق این اسم شدم و بعد اون وقتی ازدواج کردم همیشه به شوهرم میگفتم من بچه اولم باید پسر بشه و اسمش رو بذارم رایین و دقیقا همین شد و اسمش رو گذاشتم رایین
مامان هدیه امام زمان
من و همسرم خیلی توی انتخاب اسم حساسیت داشتیم.چند تا اسم قشنگ انتخاب کردیم که تقریبا ماه آخر اسم رایین تصویب شد..اسم پدرش هم روزبه هست.فامیلیشونم با ر شروع میشه😊 معنی اسم پسرم خردمند و اندیشمند هست.
نظر کاربران درباره اسم رایین