زرتشت هیچ ربطی به آتش پرستی نداره. بلکه آتش درآیین زرتشتی یکی از چهار عنصر پاک طبیعت بوده. مثل آب و خاک و هوا. که الان در بین ایرانیا ارزشی نداره. و هیچکس برای آلوده نکردنشون تلاشی نمیکنه.
مامان یاراد
اولین پیامبر یکتاپرست ایرانی بودند که با سه اصل اندیشه نیک و گفتار نیک و کردار نیک مردم را به یکتاپرستی دعوت کرد که آتش پرستی کاملا اشتباه بوده و میتوان گفت قبله زرتشتیان نور است.
نظر کاربران درباره اسم زرتشت